Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1149955
DayDreamer skrev:Får nog bli till våren då jag måste ner med innertaket, men jo lampan kommer från en V70 och det var speciellt för taxi bilar. :)
Har du inget garaget att vara i då? Förstår ju att det blir lite kallt att riva ner taket bara för en lampa... :wink:
Lucif3r skrev:
Bonden1989 skrev:Är du säker på att du inte tog den från en 740? :lol: Du kanske såg fel... (R)
Tror faktiskt mer på att det är volvo som tog den från en 740, hade väl inget annat liggandes på hyllan för dom få taxibilarna som ville ha det :lol:
Så kanske det är... :wink:
#1150646
Det är väl lite kul att man kör på samma design också, minns att jag noterade att knapparna på elstolen med minne var exakt lika på min 960 -94 och lin V70 -05 :)
#1150802
frasse4 skrev:Det är väl lite kul att man kör på samma design också, minns att jag noterade att knapparna på elstolen med minne var exakt lika på min 960 -94 och lin V70 -05 :)
Case IH har använt samma hängare till jackan inne i traktor-hytten länge nu... Har samma hängare i våran -88 som i våran -04, bara olika färgkoder... :lol:
#1152636
Tänkte jag skulle byta ut packningen till oljelocket och o-ringen på själva oljestickan men nä var tvungen att köpa helt ny sticka och lock enligt Volvo bara stickan gick på 300kr :shock:

Vet inte om dom kollade fel för nog tusan har jag förmig att det gick att köpa o-ringen löst, och den packningen till oljelocket vet ja ej :???: skit samma någon nytt lock och sticka tänker jag inte köpa :x O-ringen till oljestickan här säkert Biltema eller någon annan butik.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1152704
Ja det är den förmodligen, ska ta och kolla den.

Han som var på volvo orkade ju inte ens kolla upp om det gick att köpa packningen till oljepåfyllningslocket utan sa att nä förmodligen så får du köpa nytt lock... jaja men tack för den hjälpen stå där och gissa sig till utan att kolla upp det i systemet.
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 252
XC90 eller V90CC

Finns inte en enda nyare bensin V90 CC om jag ko[…]

Solenoiden byter man bara. Den går inte att […]

Hej! Vet att på Volvo V50 kunde man sät[…]

Det som hände tidigare står beskrivet […]