Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#1151367
Ovanligt, finns 5 inregistrerade med den motorn.

Som vanligt är det lite trist att Volvo inte vill sälja alla versioner/ modellpaketeringar på svenska marknaden.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
#1151371
Ja det är mycket trist!!
En V60 CC D5 VEA AWD är mer intressant än den V60 D5 VEA som jag har. Sen att vissa modeller kan få blanksvarta lister runt rutorna och bakspeglar och andra inte men det är samma lister till båda. Synd att Volvo gör så.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1151385
Undra hur det kommer sig att såna rariteter dyker upp här hemma ändå? Vad gör att Volvo ändå tryckt ut 5st, så sent i modellcykeln? Förstår att man kanske gör det tidigt men nu när den snart ersätts?
av Lövet
#1151550
Kan ha varit avsedda för andra marknader från början
av Lövet
#1151651
Verkar som en av de babyblå XC60 T5 FWDerna med Gulf-spec som var till salu för ett par månader sedan har hamnat på netbil nu istället: https://netbil.se/Auction/Details/13367 ... ut--240hk-
Kunden som köpte den av KVD behöll den bara 1 månad. En smula märkligt kan tyckas.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1151671
Så den hamnade hos en privatperson innan Netbil?
Regplåten säger ju allt egentligen.
av Lövet
#1151676
Bebisblå kan funka. Tillsammans med R-design och rätt fälgar: https://www.kvd.se/auktion/personbil/Vo ... 3hk/743408
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#1151689
Det verkar som det ibland läcker ut lite bilar med annan specifikation & motor som inte finns med i katalogen för det modellåret på svenska marknaden. Har sett en XC90 T5 AWD 5-cyl Executive MY14 på blocket, men i prislistan för Sverige det året fanns bara XC90 D5 Incription & R-design


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 99

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]