Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1150665
Det där var ju nästan lite spännande. :D Synd med täckt kaross x2 bara. Men det närmar sig, förhoppningsvis får vi se lite mer lättklädda XC60 any day!
Användarvisningsbild
av grillchips
#1150693
Hoppla! Mest naken hittills va?
Användarvisningsbild
av crumpets
#1150729
Wow alltså. Har den de där formerna kommer den verkligen sopa banan med premiumsegmentet för crossovers. Nya Q5 lanserades ju precis och känns som den går in som klassens svagaste, igen. GLC ser schysst ut och ny X3 är påväg men givet X3-seriens historik väntar jag mig inte mycket där.
Användarvisningsbild
av Derank
#1150731
KrilleW skrev:
Derank skrev:Sådär kan den slutliga produkten omöjligt komma att se ut, det där är ju bara plast plast och åter plast, och den fyrkantiga displayen i instrumentklustret ser ju inte klokt ut.

Säg inte det. Hoppa in i en V90 Kinetic så känns den oerhört plastig och billig den med. Den har dessutom den där "fyrkantiga displayen".
Ok, men en Kinetic kommer jag aldrig att köpa iaf så. Då kan det nog bli bra iaf, snart vet vi.
av Calva14
#1150733
crumpets skrev:Wow alltså. Har den de där formerna kommer den verkligen sopa banan med premiumsegmentet för crossovers. Nya Q5 lanserades ju precis och känns som den går in som klassens svagaste, igen. GLC ser schysst ut och ny X3 är påväg men givet X3-seriens historik väntar jag mig inte mycket där.
Jag var faktiskt positivt överraskad av Q5:an, tycker den har lyft sig enormt, inte som Q7:an som i mina ögon sänkte sig. Är dock smått förälskad i GLC coupé så hoppas bara XC60:an lever upp till mina förväntningar annars finns risken för en tysk...jag som aldrig gillat något som M-B kommit med.
av Linqid
#1150741
Q5 är en fin bil, men jag är besviken på utseendet. Man får nästan vara av typen som hänger på bilforum för att överhuvudtaget se skillnad.

GLC är snygg, men gillar inte interiören med sin friliggande skärm (likt alla andra Mercedes-modeller under E-klass), det ser billigt ut och jag tycker insidan överlag är lite för överstylad.

Nya X3 blir spännande, och formerna på XC60 ovan ser ju fantastiska ut!
Användarvisningsbild
av ThomasT
#1150780
Hur tror ni prisbilden på nya XC60 kommer vara i förhållande till V90?

.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1150798
ThomasT skrev:Hur tror ni prisbilden på nya XC60 kommer vara i förhållande till V90?

.
Gissar på något högre och att XC40 kommer ligga under V90. Men bara ren gissning som sagt, kan vara ljusår från det.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Problemet är ju att sådana här app[…]

Weber 32dir på en b20

Okej, har en enkel su hs6a nu. Den fungerar fint, […]

Söker köpråd - XC90 V8

Hej, Jag satt precis och tog en våröl […]

V70 -03, bensin, manuell,140 HK, 23 000 mil. Motor[…]