Moderator: Moderatorer

#1117336
Perra83 skrev: Autotilten stängde ja av snabbt. Räcker med att dutta till på backspegelknapp L eller R så tiltar spegeln när man har backen i.
En 360º kamera hade varit kul.
Vadan detta? Förstår iofs att den inte alltid behövs.
Bekvämt med dutten bara, det hade jag varit glad för. :D
#1117378
Precis. Vid vanlig backning som sker 95% av alla gånger då behövs ingen tilt. Vid tilt syns bara bakhjulen och inget bakåt.
"Dutten" är bra att ha när det är lite trångt för då är det ingen risk att skava fälgen.
Tilt och backkameran är användbar.
#1117468
Perra83 skrev:Precis. Vid vanlig backning som sker 95% av alla gånger då behövs ingen tilt. Vid tilt syns bara bakhjulen och inget bakåt.
"Dutten" är bra att ha när det är lite trångt för då är det ingen risk att skava fälgen.
Tilt och backkameran är användbar.
Precis!

Skickat från min OnePlus 3
#1117479
yllydan skrev:Sist jag använde autotilt ställdes spegeln inte tillbaka i exakt rätt läge. Jag fick väl ett måndagsexemplar.
Konstigt... det har än så länge fungerat bra för mig. Får ta det lite försiktigt i vinter med snö och is. Svårt att veta om det är torrt inne bakom spegeln.
#1117970
Kanske inte så mkt vad just jag har gjort för min Volvo idag, men någon kände tydligen att dom behövde mina extraljus mer än mig inatt... :roll:
Dom verkar ha lyft bilen och kommit åt och kapat bultarna som sitter fästa i krockbalken, sen ryckt av kablaget med diverse följdskador. Skadebesiktning om 2 timmar iaf!
extraljus.JPG
extraljus.JPG (54.45 KiB) Visad 1527 gånger
#1117983
börne skrev:Ska kolla med honom om jag kan lägga ut det här. Han säljer vanligtvis bara lite till kompisar osv, bara en liten firma vid sidan av hans ordinarie jobb. Verkar som Sanego annars inriktat sig till företag.

Får se om jag träffar honom på skyttet inorrn så ska jag fråga.
Har ett paket att hämta ut med 2 flaskor nu, skall bli kul att pröva 8)
  • 1
  • 644
  • 645
  • 646
  • 647
  • 648
  • 1858

Tack, ja precis den är det. Den delen &a[…]

Stereobyte xc70 01

803 saknar förstärkare utan använde[…]

Olja i kylvattnet?

Kylarvattnet på vår c3 ser inte bra ut[…]

Löjliga priser XC70

250k för en 15 med 22000mil finns det s&ari[…]