Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
#1090143
Tja!

Nu är nya bilen hämtad!

Det föll denna gång väldigt spontant och snabbt på en S60 Polestar, Det är Polestars egna gamla demobil. Använd bland annat för fotografierna för 2017 års modell. Regnr är KFK767 om man tittar på polestars egna bilder :)

Imorrn åker vi upp till leksand för första träffen, Förhoppningsvis finns det lite bra bilder efter det. Lägger in lite snabba spontana bilder på bilen vid hämtning och under kvällen! :)

Bilen är åtta månader gammal och hade gått ca 400 mil vid leverans.

Första planerna är att byta lite lampor och toning runt om.

Stort tack till Martin på bra bil och min vän och PST Andreas Håkansson för all hjälp så detta gick att ordna fort :)

Bild
Bild
Bild
Bild


Lite snabba bilder här, hoppas ni gillar bilen! Jag är kär! Bild
av Jonnybcool
#1090147
Grym bil det där :) Grattis till ett riktigt vrålåk 8)
av jlars
#1090321
Gratulerar till en riktigt fläskig bil :D Extra kaxigt med registreringsskylten!! Jag tycker att Polestar gör sig bäst i S60-utförande!
Övervägde du några andra modeller/märken innan köpet?
av Schmoyoho
#1090326
:shock: Ja, grattis till ett bra bilval! Måste vara ett skönt kliv upp från en D4 :-)-)

Kan du rentav vara forumets första Polestar-ägare? Dubbel-grattis i sådana fall!
Användarvisningsbild
av Derank
#1090454
Vad sitter det för spis i en sådanhär polestarkärra? fins spisen i andra Polestarbilar el fins Polestar bara som S60, det här vore nånting för mig och min gasfot.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
Associationsleken, är ni med? ;-P

Stockholm

Möjligt men inte troligt. Flimrande ledlampa […]

Hojhoj. Min nyfikenhet får mig att frå[…]

Hajsan. Det som styr skyltavläsningen(TSI) sa[…]