Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1062081
Tycker att du ska ha något som bryter av mot det gråa det ser så snik ut :P

Fälgarna blev bra använder själv sonax fälgrengörning och är super nöjd med den alla sonax produkter är bra.
Användarvisningsbild
av MartinS
#1062246
Snyggt med ljust skinn, det är ju riktigt ovanligt i en V40.

Vad det gäller interiören skulle jag förespråka alu-inläggen från Trophy eller Classic.
Användarvisningsbild
av svergie2
#1062344
DayDreamer skrev:Tycker att du ska ha något som bryter av mot det gråa det ser så snik utBild

Fälgarna blev bra använder själv sonax fälgrengörning och är super nöjd med den alla sonax produkter är bra.
Tack! Jo, det fungerade väl rätt bra tycker jag, fick ju inte riktigt bort allt, men jag tror inte fälgarna har rengjorts på insidan någon gång sedan vi köpte bilen 2006 haha
White skrev:Snygga fälgarna blev! :-)-)

Även jag använder mycket Sonaxproduker, dock an vände jag Turtle fälgrengöring med gott resultat nu senast. :)
Tack! Jo, turtle och Sonax hör jag mycket gott om :)
MartinS skrev:Snyggt med ljust skinn, det är ju riktigt ovanligt i en V40.

Vad det gäller interiören skulle jag förespråka alu-inläggen från Trophy eller Classic.
Eller hur, älskar ljust skinn! Lyfter hela bilen :) Var menar du att alu-inläggen sitter? Googlade snabbt, men ser inte någon med alu vid radion och AC. Alu har jag redan på handskfacket och dörrarna :)
Användarvisningsbild
av MartinS
#1062345
Missade det, då har du ju aluinredningenm då är allt klart:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Givare i kylaren hoppar ur

Kan det vara så enkelt att ringen som ska t&[…]

Härligt snabbt agerat!

Felmeddelande på antisladd

Hej! Börja med att kolla att någon ce[…]