Diskutera kommande modeller och/eller EVOLVE

Moderator: Moderatorer

av Linqid
#1028085
Hertsh skrev:
VolvoB20 skrev:Tror att om nästa V60 är i närheten av nuvarande V70 i lastkapacitet så kommer det räcka långt.
Precis.. Det finns inget som säger att nästa gen V60 måste vara en laståsna bara för att komma etta i statistiken, det räcker att den är närmar sig V70 något så kommer gemene man att anpassa sig. V60 säljer ju som bekant rätt bra även idag, och den är ju allt annat rymlig. I Sverige köper vi Volvo oavsett.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#1029267
Linqid skrev:
Hertsh skrev:
VolvoB20 skrev:Tror att om nästa V60 är i närheten av nuvarande V70 i lastkapacitet så kommer det räcka långt.
Precis.. Det finns inget som säger att nästa gen V60 måste vara en laståsna bara för att komma etta i statistiken, det räcker att den är närmar sig V70 något så kommer gemene man att anpassa sig. V60 säljer ju som bekant rätt bra även idag, och den är ju allt annat rymlig. I Sverige köper vi Volvo oavsett.
Om jag ska kunna tänka mig byta till V60 så får man sluta med att dra upp midjelinjen ändå upp i armhålorna och slutta av taket så utrymmet blir kass, man inte ser ut, och det inte finns några bakrutor kvar. En totalt opraktisk modegrej.

Bild
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1039839
Ny Made by Sweden film Torsdag på TV4 kl21:10 eller http://volvocars.se/
Spontant känns det som S90 då orderböckerna öppnar V4. var visst nåt om folket bakom XC60 istället...
Senast redigerad av 1 W.A.P.E., redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
#1040124
Hoppas att de nu passar på att visa upp bilen rejält och inte massa daltande tjafs!
Användarvisningsbild
av SRT
#1040151
Kan ju ha fel med dessa bilar men S80 visar sig ju ha sålts mest med den svagare 140/170hk motorn och inte med turbosexan så varför kränger man då enbart större motoralternativ vid premiären när många köpare väntar på de mindre motoralternativen.
av V60D5AWDPolestar
#1040220
SRT skrev:Kan ju ha fel med dessa bilar men S80 visar sig ju ha sålts mest med den svagare 140/170hk motorn och inte med turbosexan så varför kränger man då enbart större motoralternativ vid premiären när många köpare väntar på de mindre motoralternativen.
Säljknep, den som verkligen vill ha nya modeller är ofta berädd att belala extra för att vara först och då fins det ingen anledning att sälja snikversioner, dessa kommer när hysterin har lagt sig. Se bara på XC90, säljer som smör trots att det bara finns dyrare varianter. Först nu kommer enklare.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]