Moderator: Moderatorer

#883856
grillchips skrev:Fokuserad: Den tanken slog mig också och jag vet att jag varit i diskussion med bättre vetande människor kring detta. Jag kan dock inte minnas vad tusan vi kom fram till så jag chansade. I värsta fall får man väl sälja dom vidare. :D
Vi lär ha detta klart för oss inom snart framtid då i alla fall. Skönt! Jag vill minnas att fram skiljer sig stänkskydden mellan nedlackade trösklar och inte i alla fall.

Jag köpte mina av en snubbe som hade lackat ned sina trösklar själv, och då passade inte stänkskydden fram men däremot dem bak. Var något med listerna eller så.
#883860
Fokuserad: Åhfasen. Jag ska ha det i åtanke när jag får hem dom, blir mycket måttande och testande innan jag ens funderar på att plocka fram Dremeln och börja kapa iallafall. :)
Användarvisningsbild
av P210
#883872
Är ju ett extra veck på R-design som gör att de inte passar rakt av, är det bara det går det ju "dremla" bort lite plast, men det ser ut som om det kan skilja lite på rundningen under vecket också?

Bild
#883919
Bytt bränsle ledning på en otroligt låg 745'a idag! Lite roligt när man får använda 2!!! domkrafter för att hissa upp bilen. Den första för att komma åt domkraftsfästet ^^ Läckte grymt i returen.
#883928
P210: exakt. Jag vet att det har gjorts på V70 med lyckade resultat men deras veck är inte lika påtagliga. Jag återkommer definitivt i ämnet när jag prövat lite.

Edit:
Enligt Bildeves webshop är det olika artikelnummer på bak >07 och <08 så vi får se om det överhuvudtaget blir något. Håller tummarna!
#884155
fått min DiCE, en härlig leksak och ett måste för hemmafixaren...
Användarvisningsbild
av dekstros
#884170
Beställt hjullager fram, båda sidor.
Måste även beställa ny torkare till bakrutan då jag möttes av detta när jag kom ut.
Någon som vet vart jag kan beställa snabbt och till ett bra pris?
Bild
#884171
dekstros: bildelsbasen.se? Vet inte om de har några armar inne men definitivt billigare än att gå direkt till Volvo.
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 1853

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bilen[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]