Moderator: Moderatorer

#1192821
Ja sådär ser mina fälgar ut också fast det är bara 500 mils skit. Lite drygt, de blev inte riktigt rena när jag tvättade innan dess heller.. Men det blir mycket bromsdamm när man kör i Sydeuropa och på autobahn.
#1192928
fjohan82 skrev:
Walkmann skrev:
fjohan82 skrev: Ja tvätta borde jag också göra... 8)
Måste fråga, hur svårt är det att få till den lilla typen av skylt vid beställning? Vill minnas att någon mer här har detta, sen såg jag en XC60 igår på en parkering som också hade en.
Äkta USA-plåt :wink: Bild
Spoiler »
Hur lyckades du...?! :shock:

Vad har gjorts idag? Besökt hallen för tvätt. Har även fyllt på spolarvätska och monterat nya Bosch AeroTwin som jag hade hemma.
900 mil har bilen körts innan tvätten idag:
IMG_5757~2.JPG
IMG_5758~2.JPG
Fake skylt. Funplate el nåt sådant
#1192946
börne skrev:Storservice med kamrem osv... skönt att det är gjort!
Ah, dom där är så fina i svart med krom på :-)-)
#1192955
Spoiler »
[/quote]

Ja tvätta borde jag också göra... 8)
Måste fråga, hur svårt är det att få till den lilla typen av skylt vid beställning? Vill minnas att någon mer här har detta, sen såg jag en XC60 igår på en parkering som också hade en.[/quote]

Äkta USA-plåt :wink: Bild
Spoiler »
[/quote]

Hur lyckades du...?! :shock:

Vad har gjorts idag? Besökt hallen för tvätt. Har även fyllt på spolarvätska och monterat nya Bosch AeroTwin som jag hade hemma.
900 mil har bilen körts innan tvätten


Fake skylt. Funplate el nåt sådant

Inte fake derank, varför skulle jag då skriva att det är äkta för? Korkat.
#1192978
Lagat punktering.. : :evil:
400kr för en fet skruv i däcket
#1192997
joel80 skrev:Lagat punktering.. : :evil:
400kr för en fet skruv i däcket
Inte metall? :lol:
#1193050
Hm.. En fet metallskruv då.. Nöjd? :)

Undrar om lagningen håller dom typ 300 mil jag troligen kör innan mitten/slutet på oktober.

Gör inte så mycket på däcken I övrigt.. Jag måste köpa nya till våren.


Bild
#1193137
NEJ!!!! Jag är absolut inte nöjd med att du fått en fet metallskruv i ditt däck! Jag tycker det är riktigt tråkigt. Tro mig. :shock:
#1193225
Monterat ett stycke ny backspegel på bilen och testat, tada.wav! Funkar alldeles utmärkt. Fick kasta om stiften lite pga olika kontaktstycken men min mappning av kablarna var korrekt, allt lirar. Satan så bra det blev!
Glad i hågen tog jag även loss andra sidans spegel och satte ihop den nya spegeln med den gamla foten. Imorrn blir det till att fixa kontakterna och montera! :D :D
  • 1
  • 789
  • 790
  • 791
  • 792
  • 793
  • 1853

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]

Jag håller med vad du skriver Xanthopteryx.

Det låter som ett rätt kul projekt att […]

EGR kylare 2,0 D

Programmerar bort skiten. Blir billigare och du sl[…]