Moderator: Moderatorer

#1235113
Lämnat bilen på verkstan. En av de nybytta fjädrarna har börjat gnissla när man svänger åt vänster.
Sjukt irriterande, men skönt att få det fixat 8)
Lånebil: V40 D2 aut MY18 med LED-strålkastare etc...
#1235118
SBergdahl skrev:Heh ja skylthållaren borde ju vara det första som ryker. Själv är jag fortfarande väldigt nöjd med att ha fäst skyltarna med dubbelhäftande dvs hållarfritt.
Samma här, har tejpat både fram och bak på alla mina senaste bilar... snyggt och praktiskt (tycker jag) :)
#1235136
grillchips skrev:Skulle köpa nya regplåtshållare från Mekonomen till V90n, bevandrad som man är så kollar man öppettider innan avfärd. Jorå, stängt söndagar... Kom igen...
Går in på hemsidan och kollar vad en hembeställning (till postombud) kostar, gratis! Perfekt - beställde hem en uppsättning reklamfria, smala regplåtshållare.

Nu måste jag bara hitta prisvärda stänkskydd till bilen, härligt göromål för dagen.
Räcker det inte med den undre listen för att slippa reklam?
Rejmes monterade ingen reklam på min bil enligt min order.
Köpte (fick) undre listen till svågern. 8kr kostar den på Rejmes (Volvo)
#1235138
Perra83 skrev: Räcker det inte med den undre listen för att slippa reklam?
Rejmes monterade ingen reklam på min bil enligt min order.
Köpte (fick) undre listen till svågern. 8kr kostar den på Rejmes (Volvo)
Jo säkert, men jag vet faktiskt inte. Oavsett så kommer jag behöva modda hållarna lite för att kunna hantera magneter osv så det är lika bra att ha en extra uppsättning. :)
#1235325
Perra83 skrev:
grillchips skrev:Skulle köpa nya regplåtshållare från Mekonomen till V90n, bevandrad som man är så kollar man öppettider innan avfärd. Jorå, stängt söndagar... Kom igen...
Går in på hemsidan och kollar vad en hembeställning (till postombud) kostar, gratis! Perfekt - beställde hem en uppsättning reklamfria, smala regplåtshållare.

Nu måste jag bara hitta prisvärda stänkskydd till bilen, härligt göromål för dagen.
Räcker det inte med den undre listen för att slippa reklam?
Rejmes monterade ingen reklam på min bil enligt min order.
Köpte (fick) undre listen till svågern. 8kr kostar den på Rejmes (Volvo)
Jodå det går att sätta den lilla reklamfria listen bak också :) Går nog att köpa för några kronor hos de flesta handlare om har nybilar.
#1235331
EU-kontroll ("periodisk kjøretøykontroll") og service #4 utført på 7621 mil. Null hull! :)
#1235338
Hämtat bilen på verkstan. Oljudet när man svängde kom från fjäderbenslagringen på ena sidan fram.
Ny lagring och gummi botade det :-)-)
#1235343
fjohan82 skrev:Hämtat bilen på verkstan. Oljudet när man svängde kom från fjäderbenslagringen på ena sidan fram.
Ny lagring och gummi botade det :-)-)
Hur känns det med lite sportigare chassisats?
  • 1
  • 882
  • 883
  • 884
  • 885
  • 886
  • 1853

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]