Moderator: Moderatorer

#1184949
Ta kontakt med VOC igen och fråga om det kostar något att byta namn och sedan aktivera om VOC. (När det redan finns en aktiv tjänst, knappen fungerade ju...)
De borde väl veta om deras egna tjänst ska kosta att återaktivera och byta namn.
Ta sedan deras svar (som troligen är nej, det är gratis, men måste göras så vi har rätt uppgifter på dig som förare)
och ifrågasätt din ÅF.
#1185004
Bytt bromsskivor och bromsbelägg från ATE via viss online butik. Måste säga att de såg fina ut som "beskiktade". Var osäker hur det skulle bli men efter lite googlande körde jag på det och de kom relativt snabbt och verkade även stämma. Har ej hunnit testa ännu men ser mer lovande ut jämfört med köp hos en vanlig reservdelsbutik, liten eller kedja. (Dvs som inte har kunskap om bilar, och bara agerar allmän återförsäljare)
#1185040
Fick leverans från Ryssland :)
Bilagor
IMG_1751.JPG
IMG_1751.JPG (1.63 MiB) Visad 8061 gånger
#1185048
Micce1980 skrev:Fick leverans från Ryssland :)
Har beställt ett identiskt flaggmärke (om det behagar dyka upp... :roll: )
Hur är kvalitén?
#1185050
Tog tummen ur arslet och beställde kablarna till subwoofern. Den är i vägen i förrådet så nu får den fan monteras. :D
#1185341
fjohan82 skrev:
Micce1980 skrev:Fick leverans från Ryssland :)
Har beställt ett identiskt flaggmärke (om det behagar dyka upp... :roll: )
Hur är kvalitén?
Jo man vet ju inte riktigt om det tar två eller fem veckor med ebay ibland :) Kvaliten är nog helt ok, vet inte ens om jag kommer sätta dit det på denna bilen men såg att han hade till salu så passade på att köpa ifall att 8)


grillchips skrev:Tog tummen ur arslet och beställde kablarna till subwoofern. Den är i vägen i förrådet så nu får den fan monteras. :D
Alla anledningar är ju bra så länge det får fart på en :-)-) Hoppas dock du hittar V60 backspeglar billigt istället, vore intressant att se de på en V50
#1185347
Micce1980 skrev:
fjohan82 skrev:
Micce1980 skrev:Fick leverans från Ryssland :)
Har beställt ett identiskt flaggmärke (om det behagar dyka upp... :roll: )
Hur är kvalitén?
Jo man vet ju inte riktigt om det tar två eller fem veckor med ebay ibland :) Kvaliten är nog helt ok, vet inte ens om jag kommer sätta dit det på denna bilen men såg att han hade till salu så passade på att köpa ifall att 8)
Så sant 8)

Vad har jag gjort för min kärra? Stuvat skuffen full ock åkt till landet. Trots att jag åkte själv blev det fullt med allehanda prylar (allt från kläder till kylbox till polermaskin...).
Märks att V50 är betydligt mer lättlastad än V60, bilens mer runda form själ utrymme.
  • 1
  • 772
  • 773
  • 774
  • 775
  • 776
  • 1852

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär 1 […]