Moderator: Moderatorer

#1189358
Inte mer än kört 68 mil till Valencia och vid ankomst parkerat bilen i p-garaget. Ett ovanligt rymligt sådant för en gångs skull. Det i Frankrike fick jag backa in i för att komma rätt.
Nu får den vila till måndag, då blir det bergsklättring till Andorra, där det förmodligen inte är 33 grader varmt vid 22:30-tiden...
#1189384
Såg en s90 utan led idag igen. Herre min skapare, det måste ha lagts månader av utveckling på att få den att se fattig ut.
Och på tal om fattig är man numera audi-förare pga strejkande v60.
Först hette det trasig generator, nu heter det trasig elvattenpump där kontaktstycken saknas.
_Måttligt_ imponerad av hanteringen, men det är väl bara att smøre seg med tålmodighet som grannarna säger...
Användarvisningsbild
av SebSE
#1189517
TommyP86 skrev:Såg en s90 utan led idag igen. Herre min skapare, det måste ha lagts månader av utveckling på att få den att se fattig ut.
Och på tal om fattig är man numera audi-förare pga strejkande v60.
Först hette det trasig generator, nu heter det trasig elvattenpump där kontaktstycken saknas.
_Måttligt_ imponerad av hanteringen, men det är väl bara att smøre seg med tålmodighet som grannarna säger...
Håller med. Modellerna som har LED/Tor är vansinnigt fula med "snik"lysena. Min teori är precis som din att man lagt ner många deisgntimmar för att förnedra de som inte väljer LED. Det skulle ju lika gärna kunna vara en... Skoda :lol:
#1189551
Va???? Finns det S/V 90 utan Tors hammare? :-O) :-O) :-O)
#1189557
Vad var det han sa, den store skaparen?
Låtom oss kräkas....
#1189676
Derank skrev:Vad är det som är så hemsk ned den bilen förutom färgen?
Halogen på DRL, halv och helljus.
  • 1
  • 782
  • 783
  • 784
  • 785
  • 786
  • 1853
Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

Jag tror nog inte man skall stirra sig blind fr&[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]