Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1240213
Grattis!
Motorn inkörd nu då? riktigt trög D4 i början nämnligen.
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1240217
brasar skrev:Jag hade tur att få tag på en D4 R-Design intro vit med svart tak måndagen efter visningshelgen på Skåbes som levererades den 15/3.
Vilken bil Bild tycker synd om er som väntat så länge men håll ut för det är värt att vänta på denna bil.
Lär ju vara bland de första registrerade i Sverige, släng upp lite bilder vettja :D Grattis förresten!
Användarvisningsbild
av TommyP86
#1240219
mrRed skrev:
TommyP86 skrev:Nyreggad och 1 inlägg. Nja.
Ja du, inte en oerhört intelligent kommentar, trodde det var bättre här än i andra typer av forum, men ärthjärnerna verkar smitta med sitt skräp överallt. :roll:
De insikter jag har angående kvalitets- & leverantörsproblemen har inget med hur länge jag varit reggad att göra.
Bild med den goda tonen är det upp till bevis.
1 inlägg, nyreggad, påståenden om tillverkningsproblem och en god insikt.

Visst kan det vara så, men vanligtvis är det nån som hört från sin brors flickväns systers mors ex styvson som känner en som leverar äpplen till områdets väktare hur det ligger till.
av Calva14
#1240247
brasar skrev:Jag hade tur att få tag på en D4 R-Design intro vit med svart tak måndagen efter visningshelgen på Skåbes som levererades den 15/3.
Vilken bil :lol: tycker synd om er som väntat så länge men håll ut för det är värt att vänta på denna bil.
Grattis och kul att du är nöjd!

Blev kontaktad av handlaren tidigare idag, de räknar med att vara redo för leverans nästa vecka, efter nästan 6 månaders väntan....

Som de vise säger; den som väntar på något gott väntar alltid för länge :)
av swedala
#1240295
Idag ringde säljaren till mig och säger att jag får min bil på Fredag!!! :D
Beställde bilen förra året 22:a September, det har tagit lång tid.
Användarvisningsbild
av iigloo
#1243118
De har nyss ställt om produktionen till MY19, men leveranstiden känns lite i överkant.
6 till 8 veckor anses som normal leveranstid i genomsnitt.
Volvo kanske vill få oss att känna riktig premiumkänsla med långa leveranstider ;)
av Calva14
#1243788
Då har den äntligen kommit och även om vi inte kört överdrivet mycket än så länge så är vi oerhört nöjda med den. Combon röd med svart tak blev dessutom snyggare än jag trodde det skulle bli. En fröjd att köra/åka i!
av Volvonörd79
#1243813
Beställde en
D3 FWD Manuell Momentum Advanced Edition
i måndags.
Leverans i November.
Det är hårt tryck på diesel just nu sa säljaren.
av Calva14
#1243822
Kul! Ni kommer säkert uppskatta den också. Nu väntans tider..... :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 22

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]