Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Calva14
#1207169
W.A.P.E. skrev:Intressant det där med premium i interiören. Vare sig 40 eller 60 är ju i närheten av 90 när det kommer till ombonad... lite hårt sammanfattat - 90 är ju trä, metall, krom och skinn som omfamnar en, i 40 o 60 - plast
Fast du kan välja till 4-zonsklimat, läderklädd instrumentbräda, hud, ventilerat nappa, massage, luftfjädring och lite annat som inte går att få på 40:an.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1209900
Vinterdäck nu för 4900 enl volvosajten. fortf 9900 på bygg din volvo
av n3r0s
#1213811
Lätt val för mig. XC40 är den första Volvon jag gillat sedan min första bil som var en Amazon. Jag kör idag BMW 325 Cab vilket är den härligaste bil jag haft och trots att den känns nästan lika bra efter 8 år som ny blir jag sugen på en XC40. Jag har specat ihop en RS vit metallic men svart tak, panoramaluckan och 19" fälgar.
XC60 är nog också en bra bil enligt vad man läst men inget jag faller pladask för designmässigt jmf. med XC40. Alternativet i mitt fall skulle nog vara nya BMW X2 men jag stör mig på vissa saker med den, t.ex. att man inte kan få en black line typ RS och att bensinaren är framhjulsdriven!

Ser ut att komma från det lilla hålet […]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]

Yttertemperatur mätare

Appen går inte på bilens temperatur ut[…]

Brainys V60

Toppen, tack! Just nu är tanken bilbyte till[…]