Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dfa
#1208229
Såg för övrigt något som måste ha varit en XC40 Inscription testvagn idag.
Den hade nämligen en blank kromlist som löpte längs hela båda dörrarna, inklusive upp för "vecket" på bakdörren.
av Vardelos
#1210905
Tjocken skrev:
Ja, får åka ut till min säljare och kolla läget. För han lovade att detta skulle bli bland dom första, (om inte första) bilen som går till kund i Sverige, och lite därför den beställdes redan nu då känslan av att vara "först" gör lite oxå enligt mig. Så detta ska det bli rätsida på, annars är det avbeställning och ändra till någon annan bil.
Haha, mupp
av Tjocken
#1211104
Vardelos skrev:
Tjocken skrev:
Ja, får åka ut till min säljare och kolla läget. För han lovade att detta skulle bli bland dom första, (om inte första) bilen som går till kund i Sverige, och lite därför den beställdes redan nu då känslan av att vara "först" gör lite oxå enligt mig. Så detta ska det bli rätsida på, annars är det avbeställning och ändra till någon annan bil.
Haha, mupp
Ursäkta?
av Vardelos
#1213263
Tjocken skrev:
Vardelos skrev:
Tjocken skrev:
Ja, får åka ut till min säljare och kolla läget. För han lovade att detta skulle bli bland dom första, (om inte första) bilen som går till kund i Sverige, och lite därför den beställdes redan nu då känslan av att vara "först" gör lite oxå enligt mig. Så detta ska det bli rätsida på, annars är det avbeställning och ändra till någon annan bil.
Haha, mupp
Ursäkta?
Att du vill vara bland dom första som kör runt i nya XC40, och du lägger så mycket vikt vid att vara bland just dom första (om inte absolut första :roll: ) att om det inte blir så, då ska du hota säljaren med att avbeställa och ta en annan bil.

Det är enligt mina mått mätt, muppigt.
av dfa
#1217155
Leveranstid vid ny order är nu satt till Maj.
Kan vara så att det blir MY19 för de som beställer nu?
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1217215
First Edition kan jag inte tänka mig ska säljas som MY19. (skulle nog upp i en viss kvot innan MY19 släpps?)
Men jag ser vad du skriver!
Användarvisningsbild
av volvobrasse
#1218153
Det snackas ju om att nya modeller kommer bouncas ut i årsskiftet, det är MY19. En av anledningarna att jag inte beställer nu, känns som MY18 (består av endast intromodellerna) blir en väldigt kort årsmodell och man förlorar ju ett år känns det som. Fick det i princip bekräftat av en representant från Volvo som var med och visade XC40 på en Volvo tour.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1218190
Volvo har sagt att de övriga släpps "omkring årsskiftet"
T3, T4, T4 AWD, D3, D3 AWD
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1225874
Nu har en bil kommit till handlaren här.
Amazon Blue
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]