Moderator: Moderatorer

#1215625
Har kört 88,1 mil nu på två dagar. Fick ett larm om lågt däcktryck på höger fram efter några mil i förmiddags. Tyckte att däcket såg likadant ut som övriga. Kalibrerade och körde över 40 mil utan konstigheter. Ska kolla alla däck imorgon och kalibrera om. Passerade 3800mil.

Tycker att navin har blivit ännu bättre och tydligare nu efter några USB-uppdateringar.
#1215645
För egen del så verkar dagens sensus-uppdatering på tjejens v70 t4f -12 ha gått mindre bra. Hittar inga bt-enheter och detta är vad man får fram när man trycker på bt-mjukvara Bild
Bild

Hade ett extremt jävla krångel sist jag lämnade in bilen, förvisso min egen, men man blir lite less.
#1215648
Kom på att de "nya" vinterfälgarna inte hade ventilhattar så for förbi stans bästa däckverkstad enligt folk innan tvätt och jobb, De bjöd på dem vilket så klart uppskattades :wink: erbjöd en slant till fikakassan men de avböjde. Bra bemötande i övrigt så blir nog de som får nästa däckjobb 8)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1215938
intruder1400 skrev:Tankat upp min !
0,72 ligger förbrukningen på vilket jag anser förj"""la bra !
Vilken bil är det j..la bra när den dragit 0,72?
Användarvisningsbild
av SvenB
#1216087
intruder1400 skrev:
SvenB skrev:
intruder1400 skrev:Tankat upp min !
0,72 ligger förbrukningen på vilket jag anser förj"""la bra !
Vilken bil är det j..la bra när den dragit 0,72?
XC60 D4
Då måste jag vara nöjd med min V40CC som "bara" drar 0,56 :wink:
#1216120
Idag har jag kontaktat polisen, tagit foton till verkstan via volvia appen..
Tråkigt när folk inte kan parkera utan att stöta i min bil :(

Någon har backat in i fronten så att den blev sned, upplever ev att motorhuven är något sned med..
Undra vad verkstaden säger?
:cry:
  • 1
  • 836
  • 837
  • 838
  • 839
  • 840
  • 1845
Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]