Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av TurboDanneV70
#1570178
Tycker att även i min Google bil har Spotify blivit sämre. Sämre ljudkvalite samt ljudvolym än tidigare känns det som. Har testat att installera om appen utan framgång. Nån mer som upplever det i google bilar?
av Fattiglapp
#1570892
På eftermiddagen i dag kom till slut min uppdatering också. På ett sätt som bara Volvo kan lyckas med. Jag tog bort appen, och laddade ner den på nytt. När jag startade den, 30s efter nedladdning, sade appen "det finns en uppdatering" och inget annat kunde göras. Samtidigt sade Download center "det finns ingen uppdatering". Tack för det Volvo! Men jag antar att download center bara är slött, för en kvart senare dök uppdateringen upp så nu funkar det.
av Bronumsi
#1570933
Jag testade att avinstallera spotify, men kunde inte installera appen igen. Visar sig att jag inte kan installera, eller uppdatera, nånting alls. :bored:

"[App] kunde inte installeras
En felrapport har skickats"
av NA1
#1571103
Även jag avinstallerade appen i hopp om att kunna ladda ner den uppdaterade versionen, men kan inte återfinna den bland nya appar.

Kartuppdatering pågår, kan det bromsa systemet att leta efter nya appar måntro? Eller har ngn en annan lösning på problemet?

Sensus-systemet.

Tack! :) 12 dagar får ses som helt ny hos […]

Som jag nämnde-kolla ärvärderna p&a[…]

Har samma dimension och hade också Nokia hak[…]

Problem underrede framstol 740 88a

Jodå. Tack för tipset. Problemet ä[…]