Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1238653
Zanders skrev:När du skriver T5 TE tänker du då den trecylindriga som kommer till XC40?
Japp, eller jämförbar.
#1238658
Det är väl okänt, kanske inte jättetroligt att den flyttas från CMA.
Men den hade verkligen behövts. T6 TE (svårt att se skälet med den) räcker inte för att stoppa Passat GTE
#1238698
W.A.P.E. skrev:Det är väl okänt, kanske inte jättetroligt att den flyttas från CMA.
Men den hade verkligen behövts. T6 TE (svårt att se skälet med den) räcker inte för att stoppa Passat GTE
Varför köpa Passat GTE? Vad är det med den som gör den speciell gentemot T6 TE?
Mina blickar eller tankar faller så att säga inte mot en Passat. Ointressant för mig.
#1238758
W.A.P.E. skrev:Det är väl okänt, kanske inte jättetroligt att den flyttas från CMA.
Men den hade verkligen behövts. T6 TE (svårt att se skälet med den) räcker inte för att stoppa Passat GTE

Skiljer det 50-60k som det gör mellan T5 och T6 så är T6 TE betydligt mer intressant än T8 för mig iaf :)
#1238763
”Intressant” att Volvo lanserar T6 TE nu, när det är ett nästan ett helt år till produktionsstart.
CabBO skrev:
W.A.P.E. skrev:Det är väl okänt, kanske inte jättetroligt att den flyttas från CMA.
Men den hade verkligen behövts. T6 TE (svårt att se skälet med den) räcker inte för att stoppa Passat GTE
Varför köpa Passat GTE? Vad är det med den som gör den speciell gentemot T6 TE?
Mina blickar eller tankar faller så att säga inte mot en Passat. Ointressant för mig.
V60 T6 TE är en mer attraktiv bil än Passat GTE, det tror jag de flesta kan vara överens om. Men GTE toppar försäljningslistan för supermiljöbilar, en position Volvo gärna vill ha. Då räcker inte T6 TE eftersom den är för dyr för de flesta tjänstebilister.

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https[…]

31360098 heter länken ifall nån undrar.[…]

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]