Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1237511
Eller bygg en liten robot av teknik Lego, som får ström från cigarettuttaget, som trycker på knappen. Jo, jag har funderat på det. Fast jag skulle vilja trycka på många knappar vid start av bilen. Just nu är det en mänsklig robot. :D
#1237527
EbbevonVolvo skrev:Eller bygg en liten robot av teknik Lego, som får ström från cigarettuttaget, som trycker på knappen. Jo, jag har funderat på det. Fast jag skulle vilja trycka på många knappar vid start av bilen. Just nu är det en mänsklig robot. :D
Jag röster på lego roboten Bild

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
#1237658
EbbevonVolvo skrev:Eller bygg en liten robot av teknik Lego, som får ström från cigarettuttaget, som trycker på knappen. Jo, jag har funderat på det. Fast jag skulle vilja trycka på många knappar vid start av bilen. Just nu är det en mänsklig robot. :D
Se 51 minuter in i denna videon för inspiration:
https://www.svtplay.se/video/16895006/s ... o&tab=2018

:D
#1237864
På min dock v60 -16 så är batteri kapaciteten så här på vintern för dåligt, så min start å stopp har inte kickat in sedan tidig höst. Laddar jag på det så funkar start å stopp några dagar bara.

Ja killar och tjejer. Då behöver jag br[…]

Golv v90

Baserat på vad du beskrivit hade jag i din s[…]

Passar dessa fälgar

De passar och har sett flertalet S/V60 Cross Count[…]

Bilen klagar hela tiden på låg batt[…]