Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av modig
#1233879
Tja,

Får min T8 momentum med sportratt och tonade rutor nästa vecka.
ALD hade räknat fel så jag hade ca 13 tkr att köpa utrusning för ytterligare. Nu är det lite sent att lägga på läder, ändra färg, svart innertak eller liknande. Sen kostar allt bra mycket mer att göra i efterhand.

Backkamera kostar 8000 kr istället för 5000 kr i fabrik.
Sensor fram med "fickparkering" 13000 kr att eftermontera istället för 6000 kr i fabrik..

Vad skulle ni koppla på?

Jag funderar på Polestar, navigation, backkamera, sensor fram eller dubbla slutrör(http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 98810/2018)

Några tips? Ska se vad ALD kan kompensera för denna blunder.

Sen undrar jag navigation skiljer sig mot "live maps" som ingår?

Over and out :-)-)
Senast redigerad av 1 modig, redigerad totalt 0 gånger.
#1233880
Har testat live maps vid ett par tillfällen, och det är skräp IMO! Testade Sensus Navigation i en hyrd V90 i helgen, och jag tycker det funkade bra. Sen vet jag inte hur uppdaterad den bilen va även om det va från Hertz vid min ÅF.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
#1233906
Navigation och backkamera. Båda är så pass bra och inget som jag själv inte vill vara utan.
Polestar ger inget vid normal körning. Styling nej. P-sensorer fram är oxå ett måste.
Användarvisningsbild
av svergie2
#1234182
Perra83 skrev:Navigation och backkamera. Båda är så pass bra och inget som jag själv inte vill vara utan.
Polestar ger inget vid normal körning. Styling nej. P-sensorer fram är oxå ett måste.
+1

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]