Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Välj ett av nedan:

Panoramatak
11
34%
21” fälgar
4
13%
360-kamera
9
28%
Uppgradering till D5
8
25%
av titanum
#1231916
Står i begrepp att byta bil och önskar förslag på tillval, har landat i en XC60 R-design med Teknikpaket och Klimatpaket VOC plus backkamera. Om det endast går att kryssa en sak till, vad hade ni valt?
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1231954
Svårt...
Fälgar går att skaffa senare och enbart kamera bak räcker för många. Glastak är nice, men frågan är hur mycket det påverkar ljudet i kupén..
Jag röstade på uppgradering till D5. Dels för den bättre prestandan men även för att bränsletanken är 11 liter större.
av titanum
#1231970
fjohan82, ja bra motiveringar. Panorama har jag inte uppfattat som så bullrigt. Sen har det inte öppnats så många ggr i befintlig bil, gör en del för kupéljuset. Man vill ju helst ha det mesta så det blir svårt när man satt ett pristak...
av titanum
#1231985
svergie2 skrev:Intellisafe surround ifall du inte har det kryssat, annars Panoramatak!

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Ja det är med i Teknikpaketet.
Användarvisningsbild
av Dex
#1232035
D5 helt solklart det blir en helt annan bil med det.(om ekonomin tillåter)
Omkörningar gasrespons m.m.
Prova först en D4 och sedan en D5 efter det så förstår du ganska snart :)
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1232106
Dex skrev:D5 helt solklart det blir en helt annan bil med det.(om ekonomin tillåter)
Omkörningar gasrespons m.m.
Prova först en D4 och sedan en D5 efter det så förstår du ganska snart :)
+1
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
#1232151
Ska jag vara ärlig behöver du inte välja till något, om du vill spara pengar! :wink:

Ska du spendera annans pengar eller helt enkelt vill lägga mer så tycker jag du ska ta en D5.

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom