Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Välj ett av nedan:

Panoramatak
11
34%
21” fälgar
4
13%
360-kamera
9
28%
Uppgradering till D5
8
25%
av Tanse
#1232582
Jag hade lagt till akustikrutorna om inte de är med i nåt av dina paket. Har inte jämfört på nya xc60, men det har varit stor skillnad på andra modeller (tycker jag).
/Tobias
av intruder1400
#1232839
Har dom gjort någon ändring från XC60in vad gäller backkameran ???
Om inte så skulle jag inte ge något extra för den ! Våran är skitig varje gång den behövs tycker jag (sitter kasst)
av titanum
#1235346
Tack för alla synpunkter. I slutfasen nu och skulle gärna vilja ha lite input från er som har erfarenhet av några av tillvalen nedan, om det är värt att lägga till etc.

- Växelpaddlar
- Subwoofer
- DAB
- Akustikrutor (enbart ej lounge)
av titanum
#1235397
UnleashFusion skrev:Akustikrutor hade jag valt utifrån dom du nämnde
Ok, körde två olika i veckan en med och en utan akustikrutor men märkte ingen nämnvärd skillnad. Nu kan ju det bero på däcken också, dubbfria men olika fabrikat. Någon som fördjupat sig i akustikrutornas effekt lite djupare?

Handlaren jag var hos hade ingen bil tillgänglig med sub så den kan jag inte alls avgöra om den är värd att ha men den vanliga stereon kändes lite "svag" och jag är inte entusiast nog att lägga 30K på B&W-systemet.
Användarvisningsbild
av betterlead
#1235498
titanum skrev: - Växelpaddlar
- Subwoofer
- DAB
- Akustikrutor (enbart ej lounge)
Växelpaddlar lade jag till på min T8:a pga att det inte går att växla manuellt alls med den annars. Skulle avstå i ditt fall.

Subben känns helt onödig om man passerat bulleråldern. Skojar. Jag får den i T8:an automagiskt, men skulle inte välja till den om det skulle kosta extra. Då hellre BW fullt ut.

DAB? NEJ! Inte i Sverige. http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=5976233

Akustikrutor - JA! Tystare i kupén och jäkligt avstressande att veta, att när man parkerar lite avsides, så kommer ev inbrottsförsök att försvåras ordentligt och det slutar förmodligen som värst med en krackelerad ruta.

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]