Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PartyNordmann
#1215694
Det lär inte hända, men om du har Smart Phone Integration (Apple CarPlay tex) så öppnar det dörren för tredjepartsappar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Psyko
#1215764
SveaSvea skrev:Går det att köpa till mjukvara där det är röst och tydligare karta över vart man ska?
Du har alltså inte Navigation nu, du har internet kartor antar jag? Då kan du köpa till riktig Navigation där du får vägledning med både röst och illustration. Har du det stora kombi instrumentet får du karta med anvisningar även där. Ligger runt 7000:- har jag för mig
av SveaSvea
#1215845
Hej igen och tack för svar.
Hur vet man om man har det stora kombi instrumentet?
Och om jag köper det för 7000:- och ex är i Norge hur funkar det då med uppkoppling?
(Säljaren som sålde bilen till oss var inte så påläst och han sa att vi skulle återkomma så skulle han veta).
#1215848
Vad har du för specifikation på bilen? Med navigation i bilen har du kartor laddade i bilen så det funkar oavsett land. Sen kan det variera med live-trafik osv som det finns här. Jag använder navigatorn dagligen och tycker den är suverän! Väldigt smidigt att den vet om det är kö på vissa vägpartier exempelvis. Karta och anvisningar finns mellan hastighetsmätare och varvmätare om du gör det valet i inställningarna. Har du HUD syns det där med.
av SveaSvea
#1215916
Hej igen.
Det är lite pinsamt att inte hålla koll på vad man köpt men det är ju så mycket mer utrustning än vår XC70 från 2009.
Vad är HUD?
Vi har köpt en Inscription D5. Verkligen en kanonbil och den blir nog mer kanon om man lär sig alla finesser :D
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1215923
SveaSvea skrev:Hej igen.
Det är lite pinsamt att inte hålla koll på vad man köpt men det är ju så mycket mer utrustning än vår XC70 från 2009.
Vad är HUD?
Vi har köpt en Inscription D5. Verkligen en kanonbil och den blir nog mer kanon om man lär sig alla finesser :D
HUD är Head-Up Display, så du ser bla hastigheten i vindrutan. Detta ingår i Teknikpaket Pro.

Jeg glemte å nevne at jeg ligger på ca[…]

Luftfilter är enkelt och bekvämt att byt[…]

Nytt avgasrör B234F

Den där justeringen är så jäk[…]

Den eviga däcksfrågan

Hur tjocka spacer kör du med? Utan spacer ska[…]