Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dex
#1236473
Parkerade bredvid en BMW X5 premium bil idag.
Fy tusan vad glad jag är att jag köpte en XC60 Inscription istället. :)
Hade aldrig bytt bort den mot X5:an som den ser ut just nu.
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1236475
Dex skrev:Parkerade bredvid en BMW X5 premium bil idag.
Fy tusan vad glad jag är att jag köpte en XC60 Inscription istället. :)
Hade aldrig bytt bort den mot X5:an som den ser ut just nu.
Kan inte göra mer än att enbart hålla med dig där ! :)
av snowsucker
#1236503
ForceWalker skrev:Så har jag haft min i 24 timmar.
Jag är nöjd, dock en sak som stör mig men som kanske blir bättre.
Trycker jag gasen i botten så tar det en evighet innan motorn kickar igång.
Man liksom gungar fram känns det som.
Förvisso är det kallt ute nu men,
Blir detta bättre med tiden?
Blir det bättre om jag skaffar Polestar?
Bilen har ju förvisso bara gått 10 mil.
Har en D4 AWD XC60.
Fick precis min Polestar-optimering installerad i torsdags på min D5:a och har inte hunnit köra så jättemycket än, men upplever ganska stor skillnad i hur växellådan beter sig. Mycket snabbare att låsa växel vid start, och mycket mer alert med snabbare reaktioner i olika körsituationer. Hela bilen känns mer ”vaken” på något sätt, hade faktiskt inte räknat med att det skulle märkas så stor skillnad. Har dessutom enbart testat i comfort mode ännu. Helt klart nöjd iaf!
Användarvisningsbild
av MisterMister
#1236569
Joffapoffa skrev:
Volvordesign89 skrev:
Joffapoffa skrev:Så där ja. XC60 T8 Inscription Osmium Grey 20”
568F4C9B-053C-4F67-9883-ACFB33C29B7F.jpeg
Insidan också. Maroon Brown med Linear Lime. Hade inte sett den kombon irl innan men det blev riktigt snyggt.
720DAA10-D298-43E9-A272-D37988CC59B0.jpeg
Den inredningen var riktigt riktigr snyggt, ser riktigt lyxigt!!! Grattis!
Tackar. Med småbarn och hund kändes vitt lite för riskabelt. Men tråkigt att bara köra svart i en så fin bil. Men det blev jättebra så jag är grymt nöjd.
Om jag googlar bilder på maroon brown, så ser det ut att vara en annan klädsel än den i byggarappen. Den i appen ser ju mycket mörkare ut. Är det så eller är det bara som det ser ut på bilder? Jag har i nuläget valt svart klädsel men tyckte denna såg grymt snygg ut och funderar på att ändra.
av Joffapoffa
#1236589
MisterMister skrev: Om jag googlar bilder på maroon brown, så ser det ut att vara en annan klädsel än den i byggarappen. Den i appen ser ju mycket mörkare ut. Är det så eller är det bara som det ser ut på bilder? Jag har i nuläget valt svart klädsel men tyckte denna såg grymt snygg ut och funderar på att ändra.
Appen visar en alldeles för mörk bild. I verkligheten ligger den väldigt nära de bilder jag lagt upp nu. Kan försöka ta fler bilder ifall du är intresserad.
Användarvisningsbild
av MisterMister
#1236601
Joffapoffa skrev:
MisterMister skrev: Om jag googlar bilder på maroon brown, så ser det ut att vara en annan klädsel än den i byggarappen. Den i appen ser ju mycket mörkare ut. Är det så eller är det bara som det ser ut på bilder? Jag har i nuläget valt svart klädsel men tyckte denna såg grymt snygg ut och funderar på att ändra.
Appen visar en alldeles för mörk bild. I verkligheten ligger den väldigt nära de bilder jag lagt upp nu. Kan försöka ta fler bilder ifall du är intresserad.
Hittade en bild på nätet, är den något sånär rättvisande?
Bilagor
maroon.jpg
maroon.jpg (185.14 KiB) Visad 558 gånger
av Joffapoffa
#1236619
MisterMister skrev:Hittade en bild på nätet, är den något sånär rättvisande?
Ja, det är den. Va en av de få bilder jag kunde hitta innan jag beställde. Möjligtvis är den bilden liiiite ljus, men det har nog med bakgrundsljuset att göra.
Användarvisningsbild
av MisterMister
#1236620
Joffapoffa skrev:
MisterMister skrev:Hittade en bild på nätet, är den något sånär rättvisande?
Ja, det är den. Va en av de få bilder jag kunde hitta innan jag beställde. Möjligtvis är den bilden liiiite ljus, men det har nog med bakgrundsljuset att göra.
Tack, då vet jag! Lutar nog åt att det blir en ändring i specen då. :D
av PartyNordmann
#1237122
Då var dagen äntligen här! Så jäkla gött att plocka ut denna pärla. 6 månaders väntan. ÅF bjöd på samma fälgar till vintersulorna som kompensation för lång väntan. Det kallar jag service! Nu blir det timmar med att lägga upp profilen som man vill ha den och såklart ut på vägen.

BildBildBild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av mac123
#1237131
Grattis till en kanonfin bil!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 30
Volvo on call och GSM

spelar ingen roll när inte VOC finns lä[…]

Löjliga priser XC70

Ägarna av äldre xc70 hänger på[…]

Om det inte blev ett gnistregn med den kopplingen […]

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns […]