Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dex
#1225085
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Kanske lite flott Skandinavisk Interiör "Made In Sweden" som de brukar säga. :)
IMG-20171109-WA0005.jpeg
IMG-20171109-WA0005.jpeg (1.28 MiB) Visad 754 gånger
Användarvisningsbild
av kassaklirr
#1225191
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Hämtade ut en T8 för en vecka sen :)
Bilagor
2018.jpg
2018.jpg (651.98 KiB) Visad 748 gånger
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1225193
Trevliga bilder!! :lol: "Bara" 10 veckor kvar här tills jag också bidrar med en bild! :roll:
Användarvisningsbild
av Dex
#1225200
Tycker faktiskt att den nya XC60:n är den snyggaste SUV:en som rullar på vägarna nu.
Man åker som en "kung" i den.
Sen fick den bemärkelsen som "säkraste bilen" nu i veckan också i NCAP. :)
Men det visste/misstänkte man redan innan.
Även tyska polisen och belgiska polisen har nyligen köpt in då visserligen V90 och hyllar den.
Tyska polisen har fått kritik för att de inte köpte inhemska bilar istället. :lol:
av snowsucker
#1225220
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Sorry, med en 3-åring och en 4v-knodd så är helgerna lite busy men jag ska försöka fota lite snart :) Är väldigt nöjd fortfarande iaf, särskilt med interiören (amber skinn, svart innertak + panorama, metalldekorlist). Exteriören behöver sommarfälgarna...
av Kingcool
#1225227
kassaklirr skrev:
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Hämtade ut en T8 för en vecka sen :)
Snygg! Osmium eller Electric silver? :) Väntar själv på en Osmium R-design, 3 veckor kvar...
Användarvisningsbild
av kassaklirr
#1225857
Kingcool skrev:
kassaklirr skrev:
Nect skrev:Det var dåligt med bilder och uppdatering i denna tråd! Tänk på oss som väntar på sin bil! :D
Hämtade ut en T8 för en vecka sen :)
Snygg! Osmium eller Electric silver? :) Väntar själv på en Osmium R-design, 3 veckor kvar...
Osmium :) Bra val! Håll ut...
av PartyNordmann
#1226816
Ni som hämtat ut era nya bilar; hur mycket kunde ni påverka vilken dag ni hämtade bilen, och hur lång tid spenderade ni hos ÅF då?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Dex
#1226860
PartyNordmann skrev:Ni som hämtat ut era nya bilar; hur mycket kunde ni påverka vilken dag ni hämtade bilen, och hur lång tid spenderade ni hos ÅF då?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kunde inte påverka att få den tidigare än jag fick.
Jag tyckte att jag såg den ca 2v tidigare inplastad på ÅF uppställningsplats för nya bilar.
Tydligen var det högt tryck på leveranserna då och många som köpte den gamla XC60 Classic modellen just då.
Tiden hos ÅF var bra minst 1-1/2 timme genomgång av bilen men det är svårt att ta in alla teknikgrejer på en gång hur man hittar och ställer in dem.
Kan fortfarande inte allt man kan göra med bilen.
Tror att det är många som inte kommer dra nytta av alla bra funktioner som finns pga okunskap och osäkerhet.
Många gånger tror en del att det är fel på bilen men i grunden är det fel handhavande..
Men man lär sig lite nytt varje dag.
Det är bra att vi har forumet där vi kan visa varandra om man har hittat någon funktion som inte är helt solklar.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 30

Besiktigade bilen idag och fick 2a på fö[…]

0,7 L blandad körning. Varvvillig och pigg mo[…]

Dräneringen till panoramataket v90

Har för mig jag har sett här i forumet. […]

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]