Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mackann
#1237265
Hämtade ut min för några dagar sedan, riktigt nöjd! Ska försöka lägga upp några bilder senare. Inscription Electric silver med ljus lädret med ventilation(RC40)
Ända tråkiga var att jag hade beställt 19 tum vinter fälgar men de var slut så fick nöja mig med 18 tum om jag inte ville vänta en månad till..
Användarvisningsbild
av macula
#1238289
Prollekba skrev:Ja så för en tio dagar sedan fick jag äntligen min XC60 T8 Inscription. Väntat sedan början på Juli, stoppdag var väl ~10 januari och den blev byggd 1 februari. Vad det gäller känslan nu efter 10 dagar så är det mesta grymt. Lite surt å elda upp soppa hemma på uppfarten när den är inpluggad i väggen bara (se tråden om motorvärmare, går inte värma på el - bara bensin)

Ha de fint å kör i högerfilen!
Imorgon hämtar jag min Xc60 inscription t8. Vet inte om jag kommer somna ikväll :D
Jag undrar om någon kan ge mig svar på om man får två laddkablar. En med schuko/typ2 och den andra kabeln med typ2/typ2? Hade varit kanon.
Nu räknar jag timmar ......
av Kingcool
#1238623
Har bilen inne för lackskydd, och passar samtidigt på att få grill och listerna runt sidofönsterna folierade i svart!
Bild
Fattar inte varför Volvo inte har detta som standard på R-designen. Blir mkt "råare" look! Kommer bild från sidan imorgon när jag hämtat ut den igen :)
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1238626
Kingcool skrev:Har bilen inne för lackskydd, och passar samtidigt på att få grill och listerna runt sidofönsterna folierade i svart!
Spoiler »
Fattar inte varför Volvo inte har detta som standard på R-designen. Blir mkt "råare" look! Kommer bild från sidan imorgon när jag hämtat ut den igen :)
Ser riktigt snyggt ut! :-)-)
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1238628
Kingcool skrev:Har bilen inne för lackskydd, och passar samtidigt på att få grill och listerna runt sidofönsterna folierade i svart!
Bild
Fattar inte varför Volvo inte har detta som standard på R-designen. Blir mkt "råare" look! Kommer bild från sidan imorgon när jag hämtat ut den igen :)
Håller helt och hållet med, funderar på att göra samma! Får man fråga var du har gjort det och vad det kostar? Riktigt snyggt i alla fall!!!
av Kingcool
#1238630
Spoiler »
Min är gjord på en firma i Trelleborg :) Kostnad vet jag inte exakt.. Fick lite rabatt och sånt iom att vi tog lackskyddet samtidigt! Men räkna nog med minst 2000-2500:- för grill + runt sidorutorna :)
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1238637
Spoiler »
Ja men det är det ju helt klart värt det men sen att hitta någon bra firma som gör jobbet klanderfritt också hmm :D Får forska lite i hemtrakterna eller om någon kan tipsa om en vettig firma i Örebro med omnejd så tas det gladeligen emot!
Användarvisningsbild
av betterlead
#1238668
Jag fattar - det finns de som gillar krom och färg, jag t e x. Jag har dock full respekt för vad ni gillar.
De gustibus non est disputandum.

Coolt för övrigt, med "ZEN" på plåtarna.
av Kingcool
#1238696
betterlead skrev:Jag fattar - det finns de som gillar krom och färg, jag t e x. Jag har dock full respekt för vad ni gillar.
De gustibus non est disputandum.

Coolt för övrigt, med "ZEN" på plåtarna.
Förstår helt och hållet att det är en smaksak :)
Känner mer att inscription modellerna passar mer med krom och r-designen skall vara lite mer åt det sportiga hållet. Där passar det svarta mer in tycker jag :)

Haha ja säljaren nämnde också det när hon fick mitt regnr att det var en bra skylt :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 30
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]