Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1193463
I de övriga delforum på Jag Rullar så är man väldigt öppen med vilka rabatter man fått och vad slutpriset blir för beställda bilar men här på XC60 (18-) är frånvaron av kostnad i det närmaste total. Så kom igen nu, vad landar era beställda bilar på, hur ser offerterna ut, vilka rabatter kan man få?
#1193522
8,5 fick jag på en offert, minns inet slutpriset men har skrivit det nånstan i XC60 tråden, procenten är skit detsamma egentligen, det är slutpriset som räknas. men en ren momentum kan du få för runt 440-460k
#1193585
Jag beställde en välutrustad XC60 T8 Inscription den 17:e juli. Listpris: 768498 kr. Kundpris: 695195 kr. Så en rabatt på ca. 9.5%. Rabatten känns OK, men egentligen alldeles för dyr bil. :???:

Volvo XC60 T8 AWD Inscription, Onyx Svart Metallic, Läder Vent Charcoal, Teknikpaket Pro, Dragkrok halvautomatisk, Dynförlängning med sidostöd, Passagerarstol elmanöv, Sportratt, Sportpedaler, 360 kamera, vinterhjul.

Jag har fortfarande inte fått besked om leveransvecka. "Min Volvo" säger "För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka". Är det andra som inte fått leveransbesked?

/Andreas
#1193617
Min beställning.
Inscription D4 Bright Silver
Läder Komfort Bl/CharUA00

Klimatpaket Volvo on Call
Teknikpkt V90/CC/XC

Akustik rutor, Dekorinlägg Linear Lime, Panoramaglastak, Passagerarstol elmanöv, Aktiv Chassi
Luftfjädring, Subwoofer, Aluhjul 8-ek Svart DC 20", Parkeringskamera 360°, Smartphone Integration,
Mörkt tonade rutor 5 st

Lastrumsmatta formgjuten plast Offblack
Skålade gummimattor Offblack

Pris innan rabatt: 605 206
Pris efter: 542 790

Fick 10% på allt ink paketen.
Mattorna fick jag gratis.

Har inte heller fått något levdatum, beställde för exakt två veckor sedan.
#1203158
AndreasS skrev:Jag beställde en välutrustad XC60 T8 Inscription den 17:e juli. Listpris: 768498 kr. Kundpris: 695195 kr. Så en rabatt på ca. 9.5%. Rabatten känns OK, men egentligen alldeles för dyr bil. :???:

Volvo XC60 T8 AWD Inscription, Onyx Svart Metallic, Läder Vent Charcoal, Teknikpaket Pro, Dragkrok halvautomatisk, Dynförlängning med sidostöd, Passagerarstol elmanöv, Sportratt, Sportpedaler, 360 kamera, vinterhjul.

Jag har fortfarande inte fått besked om leveransvecka. "Min Volvo" säger "För tillfället kan vi inte visa beräknad leveransvecka". Är det andra som inte fått leveransbesked?

/Andreas

Jag beställde min T8:a Inscription :D (i stort sett fullmatad) v39 och har inte heller fått någon prel. leveransvecka :( .
Är det någon där ute med ungefär samma orderdatum på en T8:a Inscription som fått något besked på prel. levtid?

//J
#1203167
Beställde en D4 Inscription i vecka 36, och fick prel lev vecka 12. Sen 13/9 har man inte kunnat se leveransinformation i Min Volvo. Vad det verkar så är det vi som beställt Inscription som är lidande. Vad jag uppfattar (och i enlighet med min säljare) så går leveransen som normalt för R-Design och Momentum.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1203212
PartyNordmann skrev:Beställde en D4 Inscription i vecka 36, och fick prel lev vecka 12. Sen 13/9 har man inte kunnat se leveransinformation i Min Volvo. Vad det verkar så är det vi som beställt Inscription som är lidande. Vad jag uppfattar (och i enlighet med min säljare) så går leveransen som normalt för R-Design och Momentum.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har beställt en T8 r-design, ursprunglig lev v48 som vart framflyttad till v9..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]