Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1191811
Derank skrev:Värre har man sett. Vem minns i te dem hemska plyschklädseln som fanns förr.......brrrrrrr
Vad menar du? En 264 GLE med mörkblå plyschklädsel är ju hur snyggt som helst.
#1191813
Tycker den ser rätt ok ut. Klar mer spännande än alla jämnsvarta och grå inredningar överallt. Antar att det ska se lite mer "bruksigt" ut och det är väl lämpligt. För visst skitar alla XC60 ägare ner sina bilar konstant med surfbrädor och cyklar hela tiden? ;-)
#1191815
XC40 ska ju ha ett gäng annorlunda alternativ tydligen, spännande och skrämmande på samma gång :-)
#1191818
Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
#1191824
Mumsmums skrev:
Derank skrev:Värre har man sett. Vem minns i te dem hemska plyschklädseln som fanns förr.......brrrrrrr
Vad menar du? En 264 GLE med mörkblå plyschklädsel är ju hur snyggt som helst.
Bŕrrrrrrrrrrr
#1191826
V9097 skrev:Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
Ja, en grå/svart kombination med samma mönster kanske skulle vara lite mera lättsmält. Den andra kombon för Momentum är ju i nuläget supertrist jämnsvart :(
#1191876
Lövet skrev:Tycker den ser rätt ok ut. Klar mer spännande än alla jämnsvarta och grå inredningar överallt. Antar att det ska se lite mer "bruksigt" ut och det är väl lämpligt. För visst skitar alla XC60 ägare ner sina bilar konstant med surfbrädor och cyklar hela tiden? ;-)
Mmm för XC60 är en så perfekt cykelbil.

Jag tyckte det såg helt ok ut. Kanske inte förstavalet men snyggare än helt grått. Borde vara rätt smutståligt också.
#1191940
Lövet skrev:
V9097 skrev:Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
Ja, en grå/svart kombination med samma mönster kanske skulle vara lite mera lättsmält. Den andra kombon för Momentum är ju i nuläget supertrist jämnsvart :(
Textilklädseln till v90 är den värsta jag sett sen plysch i e36 och v70n (delad förstaplats...). Då är alla ovan nämnda bättre.
#1192167
Bilia i Haninge r denna på sin XC60 i hallen.
Köpsuget sjönk till noll, så saaatans ful.
EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]