Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1191824
Mumsmums skrev:
Derank skrev:Värre har man sett. Vem minns i te dem hemska plyschklädseln som fanns förr.......brrrrrrr
Vad menar du? En 264 GLE med mörkblå plyschklädsel är ju hur snyggt som helst.
Bŕrrrrrrrrrrr
#1191826
V9097 skrev:Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
Ja, en grå/svart kombination med samma mönster kanske skulle vara lite mera lättsmält. Den andra kombon för Momentum är ju i nuläget supertrist jämnsvart :(
#1191876
Lövet skrev:Tycker den ser rätt ok ut. Klar mer spännande än alla jämnsvarta och grå inredningar överallt. Antar att det ska se lite mer "bruksigt" ut och det är väl lämpligt. För visst skitar alla XC60 ägare ner sina bilar konstant med surfbrädor och cyklar hela tiden? ;-)
Mmm för XC60 är en så perfekt cykelbil.

Jag tyckte det såg helt ok ut. Kanske inte förstavalet men snyggare än helt grått. Borde vara rätt smutståligt också.
#1191940
Lövet skrev:
V9097 skrev:Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
Ja, en grå/svart kombination med samma mönster kanske skulle vara lite mera lättsmält. Den andra kombon för Momentum är ju i nuläget supertrist jämnsvart :(
Textilklädseln till v90 är den värsta jag sett sen plysch i e36 och v70n (delad förstaplats...). Då är alla ovan nämnda bättre.
#1192167
Bilia i Haninge r denna på sin XC60 i hallen.
Köpsuget sjönk till noll, så saaatans ful.
#1192668
dom har den klädseln på visningsbilen på Bilia Kungsbacka,är faktiskt snyggare i verklighet än på bild men visst är det upp till varje person , tänkte först också vad fan har dom gjort men sen när man börja kolla närmare så var den inte så farlig,
#1192868
MartinS skrev:Vid första anblicken är den hemsk, men så tittar man lite mer och funderar lite. Ja, kanske inget jag skulle välja vid nybilsköp, men det skulle inte få mig att backa vid begköp på samma sätt som den vinröda skinnklädseln i en V70II skulle. Jag jag skulle nog kunna tänka mig den klädseln...
Vad menar du, cranberry som den hette var ju lätt den finaste genom tiderna. :) Passade dock endast till svart eller vit bil, eller möjligtvis silver metallic. Tyvärr var det en del som kombinerade med t.ex. mörkblå exteriör, det blev en läskig kombination ;)
#1192918
Skulle lätt välja den ljusa klädseln framför den svarta inredningen så länge inte ratt och instrumentbräda har samma färg!
Min "drömbil" färgmässigt är den nya vinröda färgen i kombination med den ljusa klädseln som många verkar hata.
Tur att det är valfritt tillval till Momentum, ni övriga får väl välja den svarta.
#1192924
Jag önskar att volvp nångång kunde komma med en svart inredning m inte grå och charcoal och allt vad de nu hittar på. Nä riktig svart som tex udi har. Är ju ett lyft att det gick att få svart innertak till xc60 in men saknar riktig svart inredning fortfarande
#1192925
Persvante skrev:Skulle lätt välja den ljusa klädseln framför den svarta inredningen så länge inte ratt och instrumentbräda har samma färg!
Min "drömbil" färgmässigt är den nya vinröda färgen i kombination med den ljusa klädseln som många verkar hata.
Tur att det är valfritt tillval till Momentum, ni övriga får väl välja den svarta.
Jag har funderingar på den klädseln i en V40 , och där är helsvart ratt ett kostnadsfritt option till den klädseln...brädan är alltid mörkgrå/svart.

/Thomas

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]