Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1191697
Smaken är som bekant olika.

Om jag av någon anledning fick för mig att ha en ljusare inredning hade jag kunnat tänka mig den. Men eftersom jag inte tycker om att tvätta bilar så håller jag mig till mörk inredning och ljusare metallicfärger -- det kräver minst underhåll för att se någorlunda OK ut.
#1191749
Vid första anblicken är den hemsk, men så tittar man lite mer och funderar lite. Ja, kanske inget jag skulle välja vid nybilsköp, men det skulle inte få mig att backa vid begköp på samma sätt som den vinröda skinnklädseln i en V70II skulle. Jag jag skulle nog kunna tänka mig den klädseln...
#1191776
Nästan allt nytänkande finner sina motståndare tills man upptäcker att det är det nya. Historiskt sett finns det givetvis avarter som inte får ett långt liv, men det annorlunda finner sina målgrupper ändå.
#1191811
Derank skrev:Värre har man sett. Vem minns i te dem hemska plyschklädseln som fanns förr.......brrrrrrr
Vad menar du? En 264 GLE med mörkblå plyschklädsel är ju hur snyggt som helst.
#1191813
Tycker den ser rätt ok ut. Klar mer spännande än alla jämnsvarta och grå inredningar överallt. Antar att det ska se lite mer "bruksigt" ut och det är väl lämpligt. För visst skitar alla XC60 ägare ner sina bilar konstant med surfbrädor och cyklar hela tiden? ;-)
#1191815
XC40 ska ju ha ett gäng annorlunda alternativ tydligen, spännande och skrämmande på samma gång :-)
#1191818
Jag tycker det rutiga tyget är riktigt snyggt i sig. Problemet är kombinationen av tyget och den beige vinylen.

Jag skulle gärna kombinera det rutiga tyget med svart istället för beige. Det tror jag skulle bli riktigt snyggt
Brainys V60

Vet inte om bilen hörde att jag tänkte b[…]

Startbatteri

Hej på er! Om man har start/stop och byter b[…]

Ehhhh... Du skriver så här "me[…]

Jag har kollat runt på youtube och ser d&aum[…]