Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Anmg
#1185267
Provsatt en på bilia sisjön Göteborg nyss. Men övrigt kryllade det med nya xc60 där inkl en t8a.
Kändes rätt hård och plastig, första intrycket. Men måste prova fler stolar och ställa in lite mer. Snygg iaf.
#1185563
MartinS skrev:Har dom äntligen infört stolsminne även på passagerarsidan nu eller vad är M,1,2-knappen på höger dörrsida?
Det kommer med när du väljer elmanövrerad dynförlängning med sidostöd (med ventilerat nappaläder). Då kan du även styra passagerarstolen från touchskärmen.
#1186052
Åhhh, jag var och klämde på en bil hos återförsäljaren idag. Habegäret växte rejält. Har lite ryggproblem för stunden och stolarna var ju guds gåva jämfört med stolarna i min gamla XC60 som jag aldrig kommit överens med.

En ny XC60 får det bli... När det kommer en hyfsad motor med manuell låda, eller när jag försökt vänta ut Volvo och inser att det aldrig kommer hända.
#1195382
Provade XC60 hybrid med 407 hk under locket idag, hyfsat acc på en stor bil men bromsarna imponerade mer än accet, sög som attan från 170 knyck!
Tror dock att varianten jag provade kostade över 700K, inte aktuellt med en sådan förrns den kommer som lättare begagnad om ett par år, fick lite habegär ändå :D

Mike
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]