Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fragge
#1234947
X3JA skrev:Jag var för några veckor sedan inne på den logala HiFi-klubben, där de demonstrerade senaste årsmodellen av B&W mellan-segment. Membranen på högtalarna har en metallisk look, ungefär som "metal mesh" dekorinläggen i Volvon. Fjolårets membran är gula, vilket jag fick i min MY18 XC60. Är det möjligt att XC60 MY19 kommer levererade med B&W senaste årsmodell högtalare?
Ser ut att vara samma gula kevlarelement.
Bild
https://www.volvocars.com/se/bilar/modeller/v60
av PartyNordmann
#1235141
Då har min bil rullat in hos ÅF. I morgon får jag veta när jag kan plocka ut den.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av toompo
#1235149
Så då har jag beställt min XC60 idag! Lite i dyraste laget men habegäret tog överhanden :D

Det blev en T8 Inscription
Electric silver
Teknikpaket Pro
Kamera 360
Luftfjädring
Infällbart drag
19 tum på både sommar- och vinterdäck

Något som saknas tycker ni?
vad tror ni om leveranstid? Säljaren sa juni/juli.
Senast redigerad av 1 toompo, redigerad totalt 0 gånger.
av zsh
#1235161
toompo skrev:Så då har jag beställt min XC60 idag! Lite i dyraste laget men habegäret tog överhanden :D

Det blev en T8 Inscription
Electric silver
Teknikpaket Pro
Kamera 360
Luftfjädring
Infällbart dra
19 tum på både sommar- och vinterdäck

Något som saknas tycker ni?
vad tror ni om leveranstid? Säljaren sa juni/juli.
Gratulerar, fin kombo! Juli är nog inte omöjligt. Beställde min för 10d sedan och de sa juli till mig med. Nu är det bara väntan :s
av ForceWalker
#1235246
Idag hämtar jag min, nästan 7 månaders väntan är över :P
Beställde 11augusti.
Går och funderar på vilken som blir första låten på stereon (B&W), lutar åt Gary Moore - Still Got the blues. :D
Användarvisningsbild
av grillchips
#1235248
ForceWalker skrev: Går och funderar på vilken som blir första låten på stereon (B&W), lutar åt Gary Moore - Still Got the blues. :D
Skönt att det inte bara är jag som går i de tankarna! :D Har en liten lista på starka kandidater.
av CuteLunatic
#1235267
grillchips skrev:
ForceWalker skrev: Går och funderar på vilken som blir första låten på stereon (B&W), lutar åt Gary Moore - Still Got the blues. :D
Skönt att det inte bara är jag som går i de tankarna! :D Har en liten lista på starka kandidater.
Jag har förberett en hel spellista på Spotify med bara låtar i god kvalité haha fan va knäpp man är :D Först ut blir Hotel California - Eagles :-)-)
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1235283
toompo skrev:Så då har jag beställt min XC60 idag! Lite i dyraste laget men habegäret tog överhanden :D

Det blev en T8 Inscription
Electric silver
Teknikpaket Pro
Kamera 360
Luftfjädring
Infällbart drag
19 tum på både sommar- och vinterdäck

Något som saknas tycker ni?
vad tror ni om leveranstid? Säljaren sa juni/juli.
Fin bil, grattis! Jag tycker du ska lägga till tonade rutor, ger bilen en helt annan look och helhet enligt min mening :)
av PartyNordmann
#1235285
PartyNordmann skrev:Då har min bil rullat in hos ÅF. I morgon får jag veta när jag kan plocka ut den.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hämtas ut nästa tisdag. Typ prick 6 månader efter beställning! Kommer bli en lång jobbig vecka nu...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
#1235300
Ni som har valt B&W, tänk på att högtalarna ska spelas in. Dvs, spela som vanligt, men elementen måste få tid att mjuka upp gummit. På B&Ws hemmahögtalare säger dom minst 40 timmar, har jag för mig. Så förvänta er inte att det presterar på topp redan nu. Det tar lite tid.

Jag har B&W hemma, och det blev MYCKET bättre efter inspelning.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 226
Byta IAM i Volvo v50 -07

Hej ! Sitter en begagnad IAM i bilen som få[…]

Bromsljus

Hurvida man egentligen får eller inte ska ja[…]

Bältesvarnare

Är rätt säker på att dessa ga[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Använd Vparts guide för att mäta br[…]