Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Stromrider
#1217955
torbjorn_75 skrev:Den kommer när den kommer, njut av julefriden.
jag ska försöka :lol: :lol: :lol:
av Kingcool
#1218690
Kingcool skrev:Idag ändrades min lev vecka från v6 till v8. Och det utan att jag gjort några ändringar sedan jag fick ändrat från v5 till v6!
Ändrades idag ner till v7 :)
av Stromrider
#1219201
Oj... i torsdag ändra min status till "På väg till Volvohandlare"
ska tar kontakt med min åf idag.. och titta på den liten om den har kommit fram.
hoppas jag får den under denna vecka :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1219208
MIn ändras då rakt inte, som fastnaglad v11

Polestar trim levereras inte heller längre till T8 (S/V/XC) - så snacka om att irritationen stiger.
Man får helt enkelt inte det som är beställt :evil:

Någon som vet om Polestar trimmet återkommer, jag vill ju gärna ha det på automatlådan, effekten kan ju kvitta.
Men rappa och roliga växlingar är ju något jag verkligen önskade ;(

Kör så det ryker! lite saktare då utan Polestar.....
Användarvisningsbild
av hållundan
#1219235
Min har legat på planerad leverans till W1805 ända sedan jag beställde. Blir spännande att se om det faktiskt blir så.
Användarvisningsbild
av X3JA
#1219530
LaserJet skrev:Någon som vet om Polestar trimmet återkommer
Även jag har beställt T8 med Polestar, så jag har samma beskymmer. Jag pratade med en säljare från Bilia häromdagen. Han hävdade att Bilia inte erbjuder Polestar vid köp längre. Däremot kan man alltid gå till Polestar efter 6 månader från leverans och köpa uppgraderingen direkt från dem. För vi som beställt T8 med Polestar-uppgraderingen så kommer den att vara kvar, så vi kan andas ut.
av CuteLunatic
#1219580
LaserJet skrev:MIn ändras då rakt inte, som fastnaglad v11

Polestar trim levereras inte heller längre till T8 (S/V/XC) - så snacka om att irritationen stiger.
Man får helt enkelt inte det som är beställt :evil:

Någon som vet om Polestar trimmet återkommer, jag vill ju gärna ha det på automatlådan, effekten kan ju kvitta.
Men rappa och roliga växlingar är ju något jag verkligen önskade ;(

Kör så det ryker! lite saktare då utan Polestar.....
I feel you. Har också v11.. :-)-)
Användarvisningsbild
av betterlead
#1219596
Order idag :mrgreen:
I korta drag utan att redovisa varje detalj i paketen:

Volvo XC60 T8 AWD R-Design Årsmodell okänd... Spännande
Sålunda all standardutrustning som ingår i en T8
Färg: Bursting blå metallic
Inredning: Läder Nubuck R-Design RB0R
Paket: Lounge Pro R-Des T8 XC60
Teknikpkt Pro V90/CC/XC
Options: Växlingspaddlar, Parkeringskamera 360°, Mörkt tonade rutor 5 st, Aluhjul 5-tr svart DC 21", Aktivt chassi Luftfjädring

Ingen BW ljudanläggning. Hade velat, men någonstans gick det en gräns...

Leverans: Någon gång i sköna juni. Nu gäller det att förtränga ordern och leva vidare som vanligt med den fina Bimmern.

Kan väl tillägga att det nog aldrig hade skett utan supermiljöbilspremie och den lägre förmånsbeskattningen.
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1219766
Grattis till beställningen
Även du från BMW till Volvo, vi måste ju vara smått tokiga - eller så är det helt enkelt att Volvo har lyckats j-kligt bra :mrgreen:
Jag var inte sugen på att gå från F11 till G31 även om det är fantastiska bilar, och sedan lockar hybridlinan då jag ser stor vinning med detta vid min körstil. Både ekonomiskt och ur miljöhänsyn


T8, Polestar trim
Fick ny info idag om att det är under utveckling till XC60 T8 igen.. och beräknas vara tillgängligt innan min bil levereras v11
Tog kontakten direkt med Polestar =)

Så nu överlever jag julen hehe

Kör så det ryker!
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 226

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]