Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PartyNordmann
#1222315
Verkar va Inscription som är försenade. Har slutat hoppas på tidigare leverans än det jag haft sen början på oktober.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Kingcool
#1222359
Wai skrev:Jag har beställt en T5 AWD inscription
Ja som ovan nämner så är det nog inscription som gör att det dröjer, + att motorn är ändrad sen du beställde!
av snowsucker
#1222470
Min är också en Inscription, fast D5, och den är inte försenad. Leverans har hela tiden sedan beställning (v33) legat på runt årsskiftet (varierat mellan v52 och v4) och får den alltså nästa torsdag (v2).

Så det är nog nåt annat än Inscription som orsakar förseningar...
av PartyNordmann
#1222476
snowsucker skrev:Min är också en Inscription, fast D5, och den är inte försenad. Leverans har hela tiden sedan beställning (v33) legat på runt årsskiftet (varierat mellan v52 och v4) och får den alltså nästa torsdag (v2).

Så det är nog nåt annat än Inscription som orsakar förseningar...
Enligt min säljare fanns det ett brytpunkt efter vecka 35 med vissa förseningar för Inscription och även några R-Design. Men trevligt att din kommer nu. Jag får klaga på min veliga sambo för att våran beställning inte blev lagt tidigare än vecka 36.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Xytras
#1223544
Gjorde en beställning förra veckan, beräknad leverans är nu satt till V.18
av ForceWalker
#1223567
Tio dagar till sista dag för ändring, sen är ordern låst :)
La min beställning 11 augusti.

Leveransvecka står som vecka 10.

Känns overkligt att det "bara" är 8 veckor kvar :D
Användarvisningsbild
av betterlead
#1223610
Xytras skrev:Gjorde en beställning förra veckan, beräknad leverans är nu satt till V.18
Åh fanken! Det är väl rekordsnabbt för nya XC60? Jag lade min order den 14 december och har ännu inte fått någon leveransvecka.
av Takko
#1223624
La min order i oktober. Inscription och T5, första leverans i januari sedan har det flyttats flera gånger och nu är det leverans v15. Har hoppat i väg ytterligare 2 veckor nu från v13 till v15. Enda fördelen är ju att man får den med sommardäck på :(
Användarvisningsbild
av Dex
#1223627
snowsucker skrev:Min är också en Inscription, fast D5, och den är inte försenad. Leverans har hela tiden sedan beställning (v33) legat på runt årsskiftet (varierat mellan v52 och v4) och får den alltså nästa torsdag (v2).

Så det är nog nåt annat än Inscription som orsakar förseningar...
Grattis till din nya powerpulse D5:a du kommer säkert bli nöjd.
Tyckte att jag kände mig nästan ensam om att ha D5 motorn om man följer forumet.
Kul att de finns några fler som vill ha lång räckvidd per tankning(71 liter). :)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 225

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen