Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av snowsucker
#1208775
Idag uppdaterades informationen hos mig på minvolvo.se för första gången sedan 5:e september. Leverans nu beräknad till v 2 istället för v 1 som det stod tidigare. Det var ju åt fel håll... :(
av ForceWalker
#1208849
snowsucker skrev:Idag uppdaterades informationen hos mig på minvolvo.se för första gången sedan 5:e september. Leverans nu beräknad till v 2 istället för v 1 som det stod tidigare. Det var ju åt fel håll... :(
Förstår inte hur det kan skilja 2 månader i leveranstid mellan din och min bil när jag beställde tio dagar innan dig.

Hoppas vi alla får våra bilar innan årsskiftet :-)-)
av PartyNordmann
#1208851
ForceWalker skrev:
snowsucker skrev:Idag uppdaterades informationen hos mig på minvolvo.se för första gången sedan 5:e september. Leverans nu beräknad till v 2 istället för v 1 som det stod tidigare. Det var ju åt fel håll... :(
Förstår inte hur det kan skilja 2 månader i leveranstid mellan din och min bil när jag beställde tio dagar innan dig.

Hoppas vi alla får våra bilar innan årsskiftet :-)-)
Säger sig själv att det inte går att lita på. Har för mig att jag läst om ett brytpunkt i produktion av V/S90 vecka 46. Något som kan påverka även XC60?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1208852
Övertygad om att de flesta XC60 levereras till USA
Bara kolla in videos på Youtube och det är knökfullt med XC60 hos handlarna där!
(Särskilt T8)

Sverige är uppenbarligen ingen prioriterad marknad för Volvo längre.
Jag kommer att jaga min åf igen, jag vill ha en förklaring

:cry:
av ForceWalker
#1208867
LaserJet skrev:Övertygad om att de flesta XC60 levereras till USA
Bara kolla in videos på Youtube och det är knökfullt med XC60 hos handlarna där!
(Särskilt T8)

Sverige är uppenbarligen ingen prioriterad marknad för Volvo längre.
Jag kommer att jaga min åf igen, jag vill ha en förklaring

:cry:
Tror precis som dig. Eftersom XC90 är Volvos mest sålda bil (antar det är Amerikanarna som köper flest), så vill man skeppa över många XC60 för att få igång försäljningen rejält på den med.
Såg att de i fortsättningen ska bygga XC90 i USA, trodde bara det var S- och V60 som skulle byggas där.
Användarvisningsbild
av hållundan
#1209757
Nu har jag kopplat in min XC60 i "Min Volvo". 11 veckor kvar till leverans enligt websidan. Säljaren säger preliminär leverans 15/1.

Bara att vänta nu då... :roll:
av PartyNordmann
#1209775
hållundan skrev:Nu har jag kopplat in min XC60 i "Min Volvo". 11 veckor kvar till leverans enligt websidan. Säljaren säger preliminär leverans 15/1.

Bara att vänta nu då... :roll:
När beställde du?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av hållundan
#1209897
PartyNordmann skrev:
hållundan skrev:Nu har jag kopplat in min XC60 i "Min Volvo". 11 veckor kvar till leverans enligt websidan. Säljaren säger preliminär leverans 15/1.

Bara att vänta nu då... :roll:
När beställde du?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
17/10.
av PartyNordmann
#1209929
hållundan skrev:
PartyNordmann skrev:
hållundan skrev:Nu har jag kopplat in min XC60 i "Min Volvo". 11 veckor kvar till leverans enligt websidan. Säljaren säger preliminär leverans 15/1.

Bara att vänta nu då... :roll:
När beställde du?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
17/10.
Så du beställde din 6 veckor efter mig, men skall få den 6 veckor före...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av OlofTV
#1209935
hållundan skrev:
PartyNordmann skrev:
hållundan skrev:Nu har jag kopplat in min XC60 i "Min Volvo". 11 veckor kvar till leverans enligt websidan. Säljaren säger preliminär leverans 15/1.

Bara att vänta nu då... :roll:
När beställde du?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
17/10.
Vilken modell beställde du av XC60?




Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 227
Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]

Brainys V60

Hej. Ni som känner mig från för[…]

Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]