Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ForceWalker
#1167391
Hej!

Någon som fått en offert? Så man kan jämföra lite.

Här är min iallafall.

Funderar dock på att byta till Pine Grey, och Blonde läder med charcoal vid fötterna samt inte ta sportratten.
Kanske lägga till 20" fälgarna. Denna bilen skall isåfall tas på företagsleasing.

Bild
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1167552
Ser ut att vara en trevlig rabatt... :)

10 procent är väl bra.. Har du något avtal eller handlar du som privatperson?
av otown
#1167566
Beställt XC60 T5 AWD R design idag :lol:
Osmium grå
Klimat med Volvo on call
Teknik paket
Parkeringskamera bak
Tonade rutor
21"
Panorama
Smartphone integration
Golv o lastrumsmatta
Stötfångarskydd
Stänkskydd fram/bak
+ nya vinterdäck på fälg pga försäljaren sa att gamla xc60 hjul ej passar på den nya.
Senast redigerad av 2 otown, redigerad totalt 0 gång.
av ForceWalker
#1167621
Företaget jag jobbar på är med i företagarna och där har man 10% på allt utom paketen.
Ingen levtid ännu, men han sa att det troligtvis blir december :(
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1167737
ForceWalker skrev:Företaget jag jobbar på är med i företagarna och där har man 10% på allt utom paketen.
Ingen levtid ännu, men han sa att det troligtvis blir december :(
Kan man få praktisera ett par dagar på ert företag? :)
av VolvoSpa
#1167796
Fin bil! :) om du har 10% på allt förutom paketen, det är inte värt att plocka ihop paketen del för del? Av min erfarenhet så brukar det skilja tämligen lite på att ta paketen istället för att välja del för del.

Sen skulle jag verkligen råda dig att ta 360 kameran. Riktigt smidig i många lägen.
av KrilleW
#1167972
VolvoSpa skrev:Fin bil! :) om du har 10% på allt förutom paketen, det är inte värt att plocka ihop paketen del för del? Av min erfarenhet så brukar det skilja tämligen lite på att ta paketen istället för att välja del för del.

Sen skulle jag verkligen råda dig att ta 360 kameran. Riktigt smidig i många lägen.
Njae, paketen är ofta nettoprissatta, och därför rabatteras de inte ytterligare.

Teknikpaketet t.ex. Kostar 15,900kr. Om Du plockar allt löst kostar det 21800kr.
Användarvisningsbild
av Derank
#1168067
otown skrev:Beställt XC60 T5 AWD R design idag :lol:
Osmium grå
Klimat med Volvo on call
Teknik paket
Parkeringskamera bak
Tonade rutor
21"
Panorama
Smartphone integration
Golv o lastrumsmatta
Stötfångarskydd
Stänkskydd fram/bak
+ nya vinterdäck på fälg pga försäljaren sa att gamla xc60 hjul ej passar på den nya.

landade på?

@lennarte , @Perra83 , Att det gör s&ari[…]

Casual dating at its finest – join the leadi[…]

Överhettad passat b5

Hjälp! Köpte min Passat 1.8t -99 fö[…]

Hej! Jag köpte en v70n 2,4d från 07 ida[…]