Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1167729
Men gnällspikar. Alla nya modeller är dyra vid insteget sedan börjar kampanjerna som pågår hela bilens cykel.
av S80-04
#1168658
Derank skrev:Men gnällspikar. Alla nya modeller är dyra vid insteget sedan börjar kampanjerna som pågår hela bilens cykel.
Troligen får du nu bättre pris i inbyte för din förra XC60. Gjorde affär i dag, mellanpeng för en D4 AWD Summum till ny D4 AWD Inscription ca 20 K€. Leverans Oktober. Bilen kostade 4K€ mera än vad jag betalade för den förra som var på kampanj för drygt ett år sen. Utrustningsnivån ungefär samma, lite mera teknik som autopilot i den nya.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1169171
Jo, det blir hif och rögle. Går dock dit för sällan..

Någon som vet vad pilot assist kostar till xc60 och vad som ingår i det? Det ska vara tillval, men jag hittar det inte i "Bygg din volvo".

Ingår det i något paket kanske?
#1169194
Ilduce77 skrev:Jo, det blir hif och rögle. Går dock dit för sällan..

Någon som vet vad pilot assist kostar till xc60 och vad som ingår i det? Det ska vara tillval, men jag hittar det inte i "Bygg din volvo".

Ingår det i något paket kanske?

Ligger under stödsystem/intellisafe assist

Det är standard i Inscription, vet inte om det är det i momentum.
av dfa
#1169281
ForceWalker skrev:
Ilduce77 skrev:Jo, det blir hif och rögle. Går dock dit för sällan..

Någon som vet vad pilot assist kostar till xc60 och vad som ingår i det? Det ska vara tillval, men jag hittar det inte i "Bygg din volvo".

Ingår det i något paket kanske?

Ligger under stödsystem/intellisafe assist

Det är standard i Inscription, vet inte om det är det i momentum.
Det ligger med i "Business Advanced" paketet i Momentum. Givet tillval enligt mig.
av S80-04
#1177066
Går inte att få ställbar styrservo till Momentum som tillval? Finns inte i standardutrustningen åtminstone på finska byggsidorna.

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]