Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av macattac
#1162873
enligt trafikverket "YJS455,PB,VOLVO,BRUN,2017,ITRAFIK,170126,VOLVO PERSONVAGNAR AB,GÖTEBORG" så den tillhör volvo

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Robbi
#1162907
Jag såg en mörkröd flög förbi mig mellan Gbg och Halmstad. Det stod "test vehicle" i bakrutan. Såg väl ut som en förkrymt XC90. Inte lika snygg som min V90 CC. Han blängde på min bil mer än jag blängde på hans.


Skickat från min iPad med Tapatalk
av ansjo
#1162912
Robbi skrev:Jag såg en mörkröd flög förbi mig mellan Gbg och Halmstad. Det stod "test vehicle" i bakrutan. Såg väl ut som en förkrymt XC90. Inte lika snygg som min V90 CC. Han blängde på min bil mer än jag blängde på hans.


Skickat från min iPad med Tapatalk
Så känner jag med, tyckte nya XC60 var riktigt fin på de första bilderna men nu lutar det mer åt V90 CC här med...men som vanligt ändrar man sig väl när det kommer ut lite fler på vägarna :-O) . Än så länge är V90 CC ganska ovanlig i mina krokar.
av macattac
#1162919
SundanceKid skrev:Ja man ser en del såna om man bor här!

Skickat från min Iphone
Du menar att det finns något bra med att bo på baksidan Bild *tar fram popcorn*


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av ansjo
#1162939
macattac skrev:
SundanceKid skrev:Ja man ser en del såna om man bor här!

Skickat från min Iphone
Du menar att det finns något bra med att bo på baksidan Bild *tar fram popcorn*


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Japp, blåser oftast västliga vindar här och då blåser alla våra fisar över till er :lol: :-O) ...
Chips funkar med :mrgreen:
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1163016
Såg en i vad jag tror var Pine Grey i Ytterby häromdan. Riktigt snygg framifrån. LIte för mycket SUV från sidan och bakifrån för min smak.

Enormt lyft från den gamla XC60:n.

Tackar för input! Yes det ska vara Denso och […]

Står det någonstans på Volvos he[…]

V70N 2004 2,4 140hk. Nybytt kamaxelgivare, bilen g[…]

Hej, jag har en V70 2010 1.6 som i volvo-servicen[…]