Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dfa
#1227926
grillchips skrev:
dfa skrev: Det borde väl vara svenska XC40 kampanjen inför helgen vecka 5 tänker jag?
Hm, där sa du något. Den har väl faktiskt inte gått på tv ännu? Sett lite reklam för XC40 på nätet men kan inte minnas att jag sett något på tv. Min säljare var i dagarna i Madrid och provkörde XC40, så det får nog bannemej min röst.
Ja, på Volvocars insta ligger den filmen ute med #XC40 såg jag nu.
Verkar även handla om Care by Volvo.
av Anmg
#1227983
Lövet skrev:
dfa skrev:
Lövet skrev:17% som slutsumma behöver inte vara konstigt om paketrabatt inkluderas. 17% på grundpris är däremot svinbra och brukar mest ges på företag som har koppling till koncernen.
Om det är leasing beror det väl på helheten om det är en bra affär eller inte, och inte bara på ev rabatt mot listpris?
Är du däremot fri att sälja bilen till vem du vill och när du vill är däremot 17% kanonbra.
Absolut. Men alla bilar har samma restvärde oavsett rabatt till kund. Så ju mer rabatt desto billigare blir leasingen.
Kollade igen, och det är 17% på totalpriset som gäller.
Hoppas verkligen V60n kommer med en 3cyl + elmotor eller nått så ja kan få den med det under 8.5 basbelopp. Tror det kan bli fint, och bra förmånsvärde på det.

21 feb... taggad som fan på det nu :D
Användarvisningsbild
av grillchips
#1228047
Sedärja!
Trodde det var en SAAB när jag först såg profilen, eftersom ögonen föll på bakänden direkt. :lol:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1228054
Måtte det bli en semi-besvikelse bara. Vill inte ångra V90-köpet riktigt än! :lol:
Användarvisningsbild
av joel80
#1228059
Var förbi Bilbolaget i Gävle idag och en säljare där berättade att nya V60 hade 13cm längre baklucka, samt (som vi också ser på bilderna) kvar sin ganska raka baklucka.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1228065
joel80 skrev:Var förbi Bilbolaget i Gävle idag och en säljare där berättade att nya V60 hade 13cm längre baklucka, samt (som vi också ser på bilderna) kvar sin ganska raka baklucka.
Har kvar? V60 har väll inte så rak baklucka nu?
Undrar hur platsen blir i baksätet.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 42
Stigande tomgång.

Min tomgång stiger vart efter motorn blir va[…]

Det är heller inte alltför ovanligt att […]

Har du certifikat så vet jag att Volmat s&au[…]

Bakfjädrar.

Kolla Skandix i Tyskland också, sök p&a[…]