Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mikeman
#1235320
Vad är det för lustigt med den här tråden att den ligger både i XC60, V60-forumet och EVOLVE och Volvo Concept cars-forumet? När jag läst i tråden i det ena forumet så ligger den som oläst i det andra...

OnTopic: Har någon lagt beställning än? Ser varken någon ny tråd om vi som beställt nya V60... :D
Användarvisningsbild
av grillchips
#1235322
mikeman skrev:Vad är det för lustigt med den här tråden att den ligger både i XC60, V60-forumet och EVOLVE och Volvo Concept cars-forumet? När jag läst i tråden i det ena forumet så ligger den som oläst i det andra...
Det är trådar som har slagits ihop och ibland lämnas "skuggtrådar" kvar som en hint om att tråden har flyttat. Klickar du på den i Concept-avdelningen så ser du när den öppnas att du är i rätt kategori, där tråden "ska" ligga.
Användarvisningsbild
av mikeman
#1235323
grillchips skrev:
mikeman skrev:Vad är det för lustigt med den här tråden att den ligger både i XC60, V60-forumet och EVOLVE och Volvo Concept cars-forumet? När jag läst i tråden i det ena forumet så ligger den som oläst i det andra...
Det är trådar som har slagits ihop och ibland lämnas "skuggtrådar" kvar som en hint om att tråden har flyttat. Klickar du på den i Concept-avdelningen så ser du när den öppnas att du är i rätt kategori, där tråden "ska" ligga.
:-)-) Ja det stämmer ju...
av mrtdi
#1235344
Någon som beställt nya V60 än och fått något leveransdatum?
av Krikkaz
#1237304
Efter lång tids läsning på detta forum kan jag bidra med lite.

Kollegan beställde V60 D4 Momentum edition manuell och säljaren sa leverans Augusti i dagsläget
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
#1237687
Fina bilder och vilken bil, kommer garanterat bli en storsäljare!!!
Användarvisningsbild
av Perra83
#1237695
Mycket fina bilder!!!! Nya V60 är svårt snygg. Kan inte komma på något negativt om utsidan.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 42

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]