Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dex
#1234701
Den nya V60:n har lite gamla V70 utseende. :???:
Ingen fet frontgrill.
S90/V90 ser klart bättre ut.
Men bilden på bilen kanske inte ger rätt utseende med verkligheten.
Kanske ändrar mig när jag sett den live.
Användarvisningsbild
av Paglar
#1234703
Jag gillar inte fronten på nya V60, jag hoppades att det var R-design som var på bilderna vid presentationen.
Men det verkar som även momentum och inscription har det fula trynet. Så ser det i alla fall ut när jag bygger ihop en bil på nätet.
I övrigt ser den bra ut och storleken passar mig bättre.
av UnleashFusion
#1234706
Paglar skrev:Jag gillar inte fronten på nya V60, jag hoppades att det var R-design som var på bilderna vid presentationen.
Men det verkar som även momentum och inscription har det fula trynet. Så ser det i alla fall ut när jag bygger ihop en bil på nätet.
I övrigt ser den bra ut och storleken passar mig bättre.
Jag gillar att man får r-front som standard och så hoppas man att det blir en helt unik r-design look om den nu skulle presenteras framåt i tiden
Användarvisningsbild
av Dex
#1234801
Fronten på nya V60 ser inte riktigt 2018 ut.
Fattas det futuristiska och moderna som i XC60 ,XC40 och S/V/XC90.(ny tänket)
Bilen ser ju fin ut från sidan och bakifrån.
Jag tror att Volvo jagar gamla V70 ägare och Passat ägare med den bilen.
Men med en T6 motor under huven så hade man stått ut med den diskreta fronten. :)
Men det är ju min uppfattning givetvis.
av Linqid
#1234873
Dex skrev:Fronten på nya V60 ser inte riktigt 2018 ut.
Jag tycker tvärtom... :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1234924
Lyssnar du bara på radio kan du skippa hk. Men vill du kunna lyssna på musik så ta hk.



Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Derank
#1234933
Själv har jag tagit de största ljudpaketen på de 2 senaste pga att du kan inte göra något i efterhand om du skulle ångra dig.

El visst kan du men det kostar mer än uppgraderingen till hk. Själv hade jag tagit bw men det kanske blir svårt att få in i budgeten för tjänstebil.

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av V9097
#1234987
Paglar skrev:Jag gillar inte fronten på nya V60, jag hoppades att det var R-design som var på bilderna vid presentationen.
Men det verkar som även momentum och inscription har det fula trynet. Så ser det i alla fall ut när jag bygger ihop en bil på nätet.
I övrigt ser den bra ut och storleken passar mig bättre.
Jag håller med. Direkt när jag såg fronten första gången tänkte jag "Darth Vader"... I övrigt en mycket snygg bil
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 42

Är det värt pengarna att montera en s&a[…]

Har nylig byttet sommerdekk og har en god del reso[…]

Det som händer är att den tvekar på[…]

Bakfjädrar.

Bil och modell: V70 2.5FT 2009 Nivomat. Jag uppt&[…]