Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TommyP86
#1150814
Helt rätt. Står en sån i p-huset min plats finns i, är så ful att jag irriterar mej på den varje gång jag ser den. Riktig trigger för mej.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1150870
Derank skrev:Mmm, Volvo har ett likande missfoster, har dok aldrig sett en efter vägarna så det lär inte vara nån storsäljare:

https://www.google.se/url?sa=i&rct=j&q= ... 4085974641
Nej inte i Sverige. Har sett några, men dom är inte många. Väntetiden på en i höstas var, om jag minns rätt, 6-7 månader pga efterfrågan i andra delar av världen...
Användarvisningsbild
av grillchips
#1150878
Samma här, inte sett många alls men ett par stycken och det var dessutom precis när den lanserats och förmodligen kommit ut som demobil. Efter det har jag nog inte sett en enda.
Användarvisningsbild
av MartinS
#1151117
Den var ju inte helt olik dagens xc60 i konturerna. Men kolla hur långt bak dörren går över hjulhuset. STOR skillnad mot dagens XC60.

Det är inte XC40'n vi ser på bilden?
Användarvisningsbild
av grillchips
#1151122
MartinS: Jag funderade lite på samma sak, ang XC40. Försöker få mig en bild av var baksätet slutar och därefter höfta fram en ungefärlig bagage-size. Större = XC60, mindre = XC40. Däremot verkar väl de få bilder man sett på XC40 ha otroligt liten skuff vilket gör att det där sannolikt är XC60 trots allt.

Mvh före frukost-analysen. :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]

Slutsteg original

Undrar var sitter slutsteget till original woofern[…]