Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PartyNordmann
#1204259
ForceWalker skrev:Jag har också beställt ua00. Är säker på att den hade det ljusa innan. Kanske har ändrats nu då.
UA00 hade ljusa innan. Fick byta till WA00.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1204372
Volvo skyller på att mitt färgval Crystal Pearl gör att leveranstiden blir så lång....
Hur svårt kan det va?

Vad skall de skylla på nästa gång?
Dåligt för att inte säga rejält uselt, utlovad leverans senast oktober/november och fortfarande är det v12 istället, 22 veckor kvar :???:
av PartyNordmann
#1204385
LaserJet skrev:Volvo skyller på att mitt färgval Crystal Pearl gör att leveranstiden blir så lång....
Då är det alla färger utom standard vit/svart som påverkar leveranstid isf, för jag valt Osmium Grey och har leverans om 21 veckor.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
av fordfairlane
#1204386
PartyNordmann skrev:
LaserJet skrev:Volvo skyller på att mitt färgval Crystal Pearl gör att leveranstiden blir så lång....
Då är det alla färger utom standard vit/svart som påverkar leveranstid isf, för jag valt Osmium Grey och har leverans om 21 veckor.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har standard vit på min T8 o 19v till leverans. Känns som dåliga ursäkter som sagt..
av ForceWalker
#1204600
LaserJet skrev:Volvo skyller på att mitt färgval Crystal Pearl gör att leveranstiden blir så lång....
Hur svårt kan det va?

Vad skall de skylla på nästa gång?
Dåligt för att inte säga rejält uselt, utlovad leverans senast oktober/november och fortfarande är det v12 istället, 22 veckor kvar :???:
Känner en som beställde två företagsbilar, XC60 momentum. Den ena tog Electric Silver och den andra Crystal White, de beställde typ mitten/slutet av Juli. Den Vita levererades för 3 veckor sedan, den silvriga levereras i November, så det där stämmer nog inte.
Användarvisningsbild
av hållundan
#1205207
Var tre år sedan jag beställde sist, så minns inte hur lång tid mellan beställning och att man får mailet med inloggning till "minvolvo"? Fick kvittens av min handlare idag att bilen är beställd i alla fall. Alltid nåt.
av mackann
#1205278
hållundan skrev:Var tre år sedan jag beställde sist, så minns inte hur lång tid mellan beställning och att man får mailet med inloggning till "minvolvo"? Fick kvittens av min handlare idag att bilen är beställd i alla fall. Alltid nåt.
Beställde min för en vecka sedan, fick mailet 3 dagar efter beställning.
Användarvisningsbild
av hållundan
#1205572
mackann skrev:Beställde min för en vecka sedan, fick mailet 3 dagar efter beställning.
Gött, då hoppas jag att det borde komma vilken minut som helst...

Sen blir det väl F5 i ett par månader. :)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 226
Startspärr Rattlås XC70

Halloj. Håller på att bli tokig.. Har[…]

Att det finns lite olja rester i slangar är n[…]

Lövets Tesla M3 LR AWD

Fortfarande nöjd såhär 1 1/2 &ari[…]

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&[…]