Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1199126
Blev det där verkligen rätt tråd? Det skulle inte hit? http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1#p1182001
#1199140
inlägget skrevs till inlägget före mitt och jo egentligen skulle det väl kunna skrivas som PM till honom och flytta inlägget till tråden du länkade till och radera detta inlägg :D :D
#1199396
Gurra82 skrev:inlägget skrevs till inlägget före mitt och jo egentligen skulle det väl kunna skrivas som PM till honom och flytta inlägget till tråden du länkade till och radera detta inlägg :D :D
Men nu fick ju alla Volvo-freak inklusive mig själv se att det finns alternativ :) Men en "ny" Sharan borde vara på ingång... Denna modell har ju hängt med lika länge som Volvosarna brukar göra 8-9 år.
#1199414
Många eller typ alla 8) här ser nog knappast den som ett alternativ, men jag är supernöjd iaf :D, mest nöjd är jag med 6 sits utförandet. Även om min säljare idiotförklarade mig ang det valet. Vi köpte den så för att vi ville ha den så
jo en ny kanske är på ingång, dålig koll på det, modellen faceliftades till årsmodell 2016

Byte till sommarhjul med nya däck på. […]

Kina

Okej tack ska undersöka detta vidare

Möjligt att dom försökt bryta rattl[…]