Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av snowsucker
#1193059
LaserJet skrev:Även jag fick besked om okt/nov när jag beställde min T8 R-design förra veckan.
Håller tummarna för att det blir så.
Antar att ni har beställt som tjänstebil via återförsäljare? Hoppas inte ni lyckats beställa T8 genom volvobil.se för då blir jag ledsen :)
Användarvisningsbild
av LaserJet
#1193067
Genom ÅF
Men som du säger så blev D5 dyrare, så mitt val blev hybrid vilket jag tror passar som handen i handsken till min körning.

Jag tänkte låta alla emblem sitta kvar, brukar normalt ta bort dem men tyckte bakluckan såg bättre ut med emblem.
Enda problemet är att det är ju en hel radda emblem...
Lite väl kort laddkabel dock!
Användarvisningsbild
av Ilduce77
#1193230
chezENGH skrev:Bild

Ankom forhandler idag. Gjett om jeg gleder meg...
En evighet å måtte vente helt til mandag med overtakelse, men du, som jeg gleder meg.


XC60 R Design T8
Kråkerøy, Norge
Snygg! :)
av Joffapoffa
#1193267
chezENGH skrev:
Ankom forhandler idag. Gjett om jeg gleder meg...
En evighet å måtte vente helt til mandag med overtakelse, men du, som jeg gleder meg.


XC60 R Design T8
Kråkerøy, Norge
Grym bil!

Är den metallicvit eller vanlig vit?
av Eiko
#1193388
chezENGH skrev:Bild

Ankom forhandler idag. Gjett om jeg gleder meg...
En evighet å måtte vente helt til mandag med overtakelse, men du, som jeg gleder meg.


XC60 R Design T8
Kråkerøy, Norge
Min T8 kommer i Desember. Også en R-design men i fargen fusion red med 21" felger. Valgte sporchassis og ikke luftfjæring. Hva har du?
Användarvisningsbild
av chrisrolex
#1193651
T5 utan AWD finns nu att bygg i Bygg Din Volvo. Ingångspriset har därför sjunkit med 20 000 kr till 402 900 kr.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 226

Är ovanligt med ljudmatta i 17" men det[…]

Löjliga priser XC70

Då var vi uppe på 320K igen, men dett[…]

Vi som beställt nya XC60

Trevligt :-) 2024_001.png

Leasing bildäck

Om det gått till så är det ren st[…]