Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Matnil78
#1396212
Plötsligt idag så går inte spotify-appen igång, står först "ansluter" sen bara Spotify samtidigt som appen bara står och tänker, öppnas inte, finns inte några alternativ eller knappar som är valbara så jag ex kan logga ut och logga in på nytt... Uppkoppling finns, Internetkartor funkar. Har startat om bilen ett par gånger och kört 20min utan aktien går igång...
Finns det nått sätt att starta om appen eller nått?
Bild på hur det ser ut, den kommer inte förbi detta läge...
av Cokeisit
#1396214
Matnil78 skrev:Plötsligt idag så går inte spotify-appen igång, står först "ansluter" sen bara Spotify samtidigt som appen bara står och tänker, öppnas inte, finns inte några alternativ eller knappar som är valbara så jag ex kan logga ut och logga in på nytt... Uppkoppling finns, Internetkartor funkar. Har startat om bilen ett par gånger och kört 20min utan aktien går igång...
Finns det nått sätt att starta om appen eller nått?
Bild på hur det ser ut, den kommer inte förbi detta läge...
Samma problem för mig idag. Något centralt problem antar jag.
av Eddan74
#1569951
Väcker liv i gammal tråd men har precis fått samma fel. Har provat med att starta om bilen, avinstallera appen, stängt av bilen, startat upp den igen och laddat ner Spotify igen, men det blir samma fel. Har ni några tips på vad man kan göra
av uniformerad
#1569958
Har samma problem, felet ligger visst hos Volvo och inte i bilen. Bara att vänta på att de löser det med andra ord.

Hej Hämtade ut min Xc60 T6 MY25 i månd[…]

Irriterande ojämn blinkers

Klart det är ett I-landsproblem, men när[…]

Fick hem laddtrycksventil igår, så f&a[…]

Hej Har någon instruktionen för demonte[…]