Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
#1231958
Kondens inuti och när det torkat så är det smutsränder i framlyktorna.
Kan det gå på garanti när bilen bara är 9 eller 10 månader?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
#1231986
Med tanke på vad lyktorna kostar så hade jag aldrig accepterat det.
av Xanthopteryx
#1231989
SundanceKid skrev:Kondens inuti och när det torkat så är det smutsränder i framlyktorna.
Kan det gå på garanti när bilen bara är 9 eller 10 månader?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Har du bild på det?
Jag har ibland haft jättemycket kondens.
Användarvisningsbild
av Derank
#1231995
Kondens blir det ju mer el mindre i alla strålkastare, jag har ochså tendens till skitränder på XC60in och plasten i sig är rätt dassig efter 300+mil hologram inbrända i plasten. Men det tål väl att tas upp med ÅF, ibland blir man ju överraskad.
Användarvisningsbild
av Derank
#1232042
jo, det där är illa, sådär hade jag på minV70 2012 rann bokstavligen vatten på insidan glaset på baklyktorna.

det där borde inte vara nå prpoblem med gar, lyktan lär ju bli förstörd med tiden, oxidera
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1232049
En ny strålkastare kostar 15000:- per sida, så det gäller att få detta fixat på garantin...
av Xanthopteryx
#1232051
fjohan82 skrev:En ny strålkastare kostar 15000:- per sida, så det gäller att få detta fixat på garantin...
Klart jag skall ha på garantin. Har en bit kvar. Bilen hämtad mitten av september =)
Skall in på onsdag för lite blandat där detta finns på listan.
av SundanceKid
#1233121
Xanthopteryx skrev:
fjohan82 skrev:En ny strålkastare kostar 15000:- per sida, så det gäller att få detta fixat på garantin...
Klart jag skall ha på garantin. Har en bit kvar. Bilen hämtad mitten av september =)
Skall in på onsdag för lite blandat där detta finns på listan.
Hur gick det?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Instrumentpanelen visar konstant -45 grader, har h[…]

Om kriget kommer...

Visst, när vägarna blir förstö[…]

Har förberett med att beställa mjuka mat[…]

På min 745-a hade socklarna till varselljus […]