Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#1232561
tomasaso skrev: Tjena. På den bilden står det att panoramatak är standard. Jag är rätt säker på att det var tillval när jag beställde min. Jag får min om 2 veckor så då får vi se för jag beställde inte det, men jag skulle bara bli glatt överraskad :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja ändringar sker ju kontinuerligt förstås, känns ju smådrygt om man utgår från en gammal som inte är uppdaterad. Så jag skulle nog inte våga hoppas. Däremot bör väl din T8 varit beställd sedan en längre tid tillbaka antar jag? Min broschyr hämtade jag från Volvos showroom här i Stockholm i november tror jag. Hur ser din specifikation ut på minvolvo? Där bör det stå. Om inte annat, prova att bläddra bland bilderna som är där på DIN bil, vi har valt till panorama på vår T5 och man ser tydligt glastaket på någon av bilderna.
av tomasaso
#1232581
grillchips skrev:
tomasaso skrev: Tjena. På den bilden står det att panoramatak är standard. Jag är rätt säker på att det var tillval när jag beställde min. Jag får min om 2 veckor så då får vi se för jag beställde inte det, men jag skulle bara bli glatt överraskad :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja ändringar sker ju kontinuerligt förstås, känns ju smådrygt om man utgår från en gammal som inte är uppdaterad. Så jag skulle nog inte våga hoppas. Däremot bör väl din T8 varit beställd sedan en längre tid tillbaka antar jag? Min broschyr hämtade jag från Volvos showroom här i Stockholm i november tror jag. Hur ser din specifikation ut på minvolvo? Där bör det stå. Om inte annat, prova att bläddra bland bilderna som är där på DIN bil, vi har valt till panorama på vår T5 och man ser tydligt glastaket på någon av bilderna.
Precis som du säger så är det bra länge sen jag beställde bilen (9e oktober) och inte syns det till något panoramatak på bilderna på MIN bil... surt, men bara att acceptera. Bilen blir grym ändå! :-)
av ForceWalker
#1320730
Precis satt in mitt simkort, tog bara 14 månader innan jag fick tummen ur :-D
Har visserligen en XC60 men det är ju samma system, tycker det borde finnas en sensusdel här på forumet.

Måste man logga in varje gång man startar bilen på spotify?
Jag märkte att när jag kopplade in apple carplay så hoppade min telefon över till appen i apple carplay.
Kan man stänga av detta?

Någon annan som har lite roliga tips att komma med?
Har ändrat till extreme på kvalitet.

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]