Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av magnik
#1227791
Har inte hittat något om det här i forumet, så jag testar att ställa frågan... Jag använder Spotify-appen och insåg igår att inte alla mina spellistor visas i mitt 'Bibliotek'. Har inte hittat någon info om det här i manualen eller på internet i övrigt. Är det någon annan som har det likadant, eller är det till och med någon känd begränsning i appen ang antalet spellistor som kan visas?
Verkar skumt och är sjukt irriterande...
Har en V90 CC 2018.
#1227821
70 spellistor låter som väldigt många. Mycket möjligt att de har någon limit av outgrundlig anledning.
#1227874
Om det är många eller inte kan man säkert diskutera, har aldrig tidigare behövt reflektera över antal spellistor i någon device (varken telefon, platta eller på dator).
Har lite svårt att förstå varför det skulle ligga en gräns, iaf en så pass låg gräns, på antal spellistor. Det är ju inte själva låtarna som ligger där utan bara en förteckning av låtar så det tar ju inte någon stor plats i minnet...
#1238639
Jag skapade ett nytt Spotify-konto och då fick jag upp spellistorna. Jag har kollat alla inställningar på mitt gamla konto och jag hittar inget konstigt, men det fungerar inte med spellistor i bilen. Prova att skapa ett nytt konto så kanske fler får detta att funka ..
#1238849
Då är jag ett undantag.
Jag får upp alla spellistor i bilen, skapar jag en ny lista på iPad och går ut till bilen direkt efter det så dyker den nya spellistan upp i bilen direkt.

ABS-lampan är åter och ett tag trodde j[…]

Jag har ingen lösning åt dig men jag ha[…]

DIN bil borde inte ta någon skada om ni kopp[…]

Som Totte säger är det sannolikt den sen[…]