Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CuteLunatic
#1222772
Vilken belysning i bilen (V90) är möjlig att ändra färg på? Har med "Interiörbelysning" på beställningen. Min ÅF sa att man kan ändra i dörrarna, men det har jag aldrig sett bild på? :roll:
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1222782
Det är väl så att stämningsljuset kan få annan färg medan dekorbelysningen endast kan ändras i styrka och omfattning...?
#1222791
FilipDjurberg skrev:Jag valde också till det, kan enbart ändra lilla lampan i taket till olika kulörer. :(
okey. är det bara en lampa i taket eller flera? exempelvis i baksätet? :?:
#1222813
CuteLunatic skrev:
FilipDjurberg skrev:Jag valde också till det, kan enbart ändra lilla lampan i taket till olika kulörer. :(
okey. är det bara en lampa i taket eller flera? exempelvis i baksätet? :?:

Yes, det är en fram och en bak! Lyser starkt och fint! :) :lol:
#1222814
CuteLunatic skrev:
FilipDjurberg skrev:Jag valde också till det, kan enbart ändra lilla lampan i taket till olika kulörer. :(
okey. är det bara en lampa i taket eller flera? exempelvis i baksätet? :?:
Det är ett par lampor bak också, kan vara det mest meningslösa i hela bilen.
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1222816
Beror inte utformningen av belysningen bak på om man har valt glastak eller ej... Fast det kanske inte påverkar detta..?
#1222826
fjohan82 skrev:Beror inte utformningen av belysningen bak på om man har valt glastak eller ej... Fast det kanske inte påverkar detta..?
Vet inte, vi har glastak och belysning vid varje dörr. Hur som helst är det inte mycket till stämningsbelysning. Önskar att jag kunde ändra färgen på samtlig belysning i bilen.

Ser ut att komma från det lilla hålet […]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]

Yttertemperatur mätare

Appen går inte på bilens temperatur ut[…]

Brainys V60

Toppen, tack! Just nu är tanken bilbyte till[…]